Absolutely 100% PLU

 
 
Terbitan 15 Jun 2001

Penulis: Azman

 - Home -

PAK CIK ASKAR YANG HEBAT

 

 

Kisah ini bermula beberapa bulan yang lalu ,perkenalan ku dengan abang askar ku melalui cinta irc telah membuat detik pertama pertemuanku dengannya. walaupun usianya sudah menjangkau umur 46 tahun tetapi badannya tough dan masih  bertenaga,setelah lama membalas e-mel sesama kami dan juga mengirim gambar akhirnya kami mengambil keputusan untuk berjumpa .perjumpaan kami di suatu  kawasan yang ditetapkan , mula-mula aku berdebar juga membayangkan muka pakcik askar itu aku ingatkah orangnya tentu dah berkedut tetapi bila aku berjumpa dia boleh tahan jugak orangnya bisikku .setelah aku berjumpa denganya dia terus mempelawa aku untuk pergi ke rumahnya .katanya dia hanya tinggal seorang sahaja  pada malam itu kerana bininya telah pulang ke kampung selama beberapa hari atas  beberapa urusan keluarga. dia lantas segera membawa aku ke rumahnya. sebaik  sahaja tiba di rumahnya. pakcik askarku tidak terus buat tetapi dengan lantas  pakcik askarku telah membuka vcd lucah gay ,satu demi satu ceri!ta yang aku tengok hingga batangku sudah naik stim giler ,aku tengok pakcik  askar yang leka baring di atas lantai hanya bersinglet dan berseluar track, kulihat seluarnya mula menampakkan bonggol .aku yang sudah tidak sabar terus  menerkam pakcika askarku dan zip seluarnya segera ku buka dan aku mula merba -raba dan meramas seluar dalamnya. pakcik askar ku mula mengerang kesedapan  aaaaaaaaaaaah,sambil matanya terpejam menahan nikmat daripada ramasan tanganku . setelah puas meramas aku melucutkan seluar dalamnya yang berwarna hitam dan batangnya mula mengerang fuyooo batang pakcik askarku mencecah kira-kira 8"  dan aku tidak membuang masa lagi lantas terus mengolom batang yang sedang hangat  itu aaaaaaaaaaah lagi cam tu aaaaaaaaah ,kata pakcik . aku terus mengolom  batangnya dengan begitu buas sekali sambil kepala koneknya ku gigit -gigit . setelah sekian lama mengolom pakcik askarku masih belum terpancut lagi dan dia  selepas itu telah melucutkan seluruh pakainku dan batangku pula dikolom aaaaaaaaaaah nikmatnya aku pun segera memimpin kepalanya yang turun naik  mengolom batang aku . dah stimmmmmmmm gile punye!!!!!!!!

dia meminta kebenaran untuk  mencurahkan air maninya ke dadaku  


Aku ni jenis yang cepat terpancut lalu terus terpancut  kedalam mulutnya .pakcik askarku menelannya..selepas puas mengolom ku aku segera  membuka baju singletnya dan perut pakcik askarku walaupun sedikit buncit tetapi  batangnya yang aku tak tahan sekali masih bertenaga woooo. aku kemudiannya  mengentel dada pakcikku itu dan kugigit puting dadanya berberapa kali aku  kemudiannya telah diangkat oleh pakcik askarku dan kami saling berdiri  kemudiaanya dia telah merapatkan badanku di dinding dan batangnya yang masih  belum terpancut itu segera menjunam ke arah lubang duborku pakcik meletakkan  minyak babi oil dan aku di tongengkan ke dinding aaaaaaaaaaah langkah pertama
dia memasukkan pelirnya keduborku aku jadi tak tentu arah walaupun sakit sedikit  namun sedap juga rasa batang orang dewas ni ya.lama di menghenjut ku dan  menongengkan aku kedinding akhirnya dia sendiri yang puas apabila airnya tidak terpancut keduborku tetapi dia meminta kebenaran untuk  mencurahkan air maninya ke dadaku aku segera menyapu airmaninya kedadaku banyak  jugak air maninya .selepas itu kami sesama terkapar keletihan dan setelah sekian  lama berpelukan akkhirnya aku meminta kebenaran untuk pulang dahulu . dan sejak itu aku tidak lagi berhubung dengan pakcik askarku.

.

Copyright © 2001 GayMalaysia.Com  All Rights Reserved.

Hosted by www.Geocities.ws
GridHoster Web Hosting
1