Absolutely 100% PLU

 
 
Terbitan 15 April 2001

Penulis: Dan

 -  Home -

ABANG PEMANDU LORI


Pengalamanku ini sepuluh tahun yang lalu. Sekarang umur ku dah menjangkau 35 tahun.Namun kenangan itu tetap bersemi dalam ingatan ku.Waktu itu aku bekerja di neger P. Masa tu aku berumur 24 tahun. Aku selalu ulang-alik dengan motor balik kampung. Masa perjalanan mengambil masa selama 8 jam. Penat juga dibuatnya.Setelah hampir samapi ke negeriku, aku singgah satu tempat di atas bukit. Di situ, ramai pemandu lori besar-besar berhenti rehat. Di atas bulkit tu, ada anak sungai yang airnya cukup jernih. Ramai pemandu lori pelik melihat aku keseorangan singgah di situ. Aku buat tak kisah jeeee kerana keletihan. Yalaaa kawasan tu tempat persinggahan geng-geng lori. Oleh kerana keletihan, aku terus ke anak sungai yang terselindung sikit dari jalan. Apa lagi, aku buka seluar dan pakai seluar dalam je..... terjun ke dalam air. MMMMMMMM nikmat rasanya..... Masa aku mandi tu... ada laaaa 4 orang abang lori sedang mandi.. Tanpa aku sedari mereka sedang memerhatikan aku. Yalaaa alu ni pakai seluar dalam putih, nampak seksi laaaa sikit. Tambah pula aku ni jenis lelaki smart dan berotot. AAA aku buat tak kisah je.... Tapi kan ada abang lori yang mandi bogel masa tu. MMMMM aku......mmmm ada syok juga. Yalaaa batang dia besar dan panjang, lebat bulu pulak tuuuu. Dia senyum-senyum pada aku. Aku apa lagi senyum juga laaaaaaa, Setelah badan semakin segar, aku menghampiri mereka untuk berbual-bual. Mereka bertanya pada aku, nak kemana dan banyak lagi. Begitu juga aku. Sambil berbual-bual aku mencuri pandang tengok batang dia orang. EEEEEEE dua kali ganda dengan batang aku. Abang-abang tu pulak buat tak tahu jeee, yalah sama jantan. Sesudah mereka mandi, mereka pun naik ke atas dan lap badan. Tapi masa mereka tukar pakaian tu,, uuuu aku tersentak kerana mereka bogel gitu jeeeee. Nampaklaaaa batang dia orang berjuntai-juntai tu. MMM batang aku pun mencanak laaaaa ke atas. Rasanya ingin aku terkam dam isap batang mereka puas-puas. Abang yang bogel tu masih mandi lagi. Kami berbual-bual dan semakin rancak.Umur abng ni aku rasa lingkungan 35 tahun. Badan dia sasa macam Malik Nor. Ada bulu dada, membuat aku semakin berdebar. Aku lihat abang ni macam syok je kat aku. Dia semakin dekat dengan aku dan asyik tengok seluar dalam aku je. MMM aku buat tak kisah jeeeee....... sebab aku sendiri pun syok juga dekat dia.Tiba-tiba aku tengok batang dia semakin keras dan menegak.Aku senyum dia pun senyum. Tiba-tiba satu kucupan singgah ke bibir ku. Aku terkejut dan lemas dalam kenikmatan. UUUUU sedapnyaaaa aku rasa...maklumlaaa bibirnya yang teba dan misainya yang lebat tu membuat aku rasa dunia ini milik aku. Aku membalas ciumannyaa aaaaaaahhh sedapnya. Dia isap lidah aku dengan rakusnyaaa.... uuuuuuu bestnya. Tiba-tiba ada abang lori yang lain datang..... adegan kami terhenti. Abang lori yang berkucup dengan aku cepat-cepat naik dan ambil tuala nak tutup anunya. Yalah.... anunya yang keras dan tegang tu..malulaaaa kot. Aku pun naik juga. Abang lori tu menamakan dirinya Abang Man.Dia mengajak ku untuk bermalam di hotel. Aku apa lagi...... terima aje alaaaa. Kami menempah hotel di Bandar G. Motor kapcai aku, abang Man naikkan atas lori. Setibanya di hotel, kami pun Chek In. Olek kerana kelaparan, kami makan dulu. Selepas itukami pun pulang ke bilik. Abang Man bulan jenis gelojoh. kami berbual-bual dan abang Man pun memulakan peranannya,. Aku manalaa tau nak buat yanag advanture. Abang Man beritahu aku dia dah kawin, ada anak 4 orang. Orang daj kawin tetntu banyak pengalaman. Abang Man kucup bibirku mmmmmm cup..cupp .... cuppp aku terus stim kerana tak tahan dengan ciuman abang man. Dia isap lidah aku,,,,, gluuuupp ... glupppp membuat aku semakin stim.Kemudian, dia geselkan jambangnya yang tajam pada dada aku.. aku sekain tak tahan.. Lepas tu di isap tetek aku...... mmmmmm sedapnyaaa. Abang Man sekain turun ke bawah dan di buka seluar trek aku.... tersembul laaa batang aku yang tegang tu. Abang Man belai batng aku pelan-pelan. UUUUU aku merasa nikmatnyaaa. Dia isap perlahan batang aku..... aaaaaaaa sedapnyaaaaaaaaaa. Aku semakin keras. Abang Man berdiri dan mint! a aku isap batangnya. Aku buka zip seluarnya dannnnn uuuuu besar sungguh batang abang man . panjang dekat 8 inci, banyak bulu pulak tu. Aku apa lagi, isaplah batang abang Man sepuas-puasnya. sehingga mencanak batang abang man.Kemudian abang Man baring atas katil. Dia minta aku main peranan pula. Aku kucup bibirnya yang tebal dan bermisai lebat.......aku nyot-nyot sepuas hatiiiii.Aku isap lidah abang man.......uuuuuuuuuu gluuuuuuuup ,,,, gluuupppp bestnya tak terkata. Lepas itu aku jilat lehernya yang pejal.... aku isap teteknya.. Aku rapatkan kote aku dengan kote abang man. ,,,,,,,, terasa panas dan nkmat sekali, hampir-hampir terpancut aku dibuatnya. Kemudian abang Man tindih aku pula. Dia sorong tarik batang dia pada dada aku...uuuuuuahhhhhhhhh tak tahan aku dibuatnyaaa.Kepala batngnya yang besar tu aku isap sepuas-puasnyaaa sehingga abang man merintih kesedapan. Bayangkanlah badan nya yang besar dan sasa tu duduk atas dada aku........membuat aku semakin nak terpancut.Aku b! elum pernah lagi main dengan lelaki yang seksi dan berbulu. Abang man memang hebat. Kemudian abang man tindih aku dan lagakan batangnya dengan batang aku.UUUUUUUU ppanas dan sedapnyaaaa.Kami tak main lubang dubur...... kotor dan ada tahi kann. Abang man semakin ganas tindih aku dan lagakan batang dia dengan batang aku. Sambil tu dia semakin ganas kucup bibir dan lidah aku......... Lemas aku di buatnyaaaa. Tibaa-tiba, aku tak tahan sangat dengan romelan abang man.... suuuuuurrrrr.....syuuuuuu aku terpancut dengan lazatnya. Abang Man masih lagi bertahan......dan tak lama lepas tu dia juga pancut,.... aaaaaaaahhhhh aaaaaaaahhhhhhhhh abang man meraung kesedapan. Banyak sungguhh air mani abang man hingga banjir ke katil. Kemudian abang Man jilat airmaninya pada batang aku.mmmmmmmmmm Batang aku dan batangnya senakin layu. Abang Man kucup aku sekali lagi... dan berkata I Love U Darling. Kami pun tidur berpelukan hingga ke pagi. Sehingga kini kami masih bertemu dan aku adalah isteri kedua abang man.

.

Copyright © 2001 GayMalaysia.Com  All Rights Reserved.

Hosted by www.Geocities.ws
GridHoster Web Hosting
1