Absolutely 100% PLU

 
 
Terbitan 15 February 2001

Penulis tidak meninggalkan nama atau email

 -  Home -

ABANG ANGKAT

 

Aku ni sekadar menyibuk kat ruangan ini 
tapi harapanku agar ceritaku nanti dapat jadi pengajaran pada lelaki yang akan 
jadi mangsa gay macam yang pernah terjadi pada ku dulu.

Cerita ni berlakua masa aku masih berusia 18 tahun.Walaupun sekarang aku dah pun 
khawin dan dah berusia 30 tahun tapi kenangan itu tak mungkin dapat aku lupakan.
Aku anak kesebelas dari sebelas adik beradik ( bungsu lah tu).
aku telah diambil oleh mak sedara ku sebagai anak angkat.Mak sedara ku ni hanya 
ada dua anak perempuan( anak kandung ).Tapi aku dan sorang lagi abang angkat 
yang juga anak angkat mak sedara ku, telah diambil sebagai anak angkat oleh mak 
sedara ku ini.( kalu tak paham kirakan paham je lah)
Aku tinggal ngan keluarga angkat (mak sedaramu) sejak dari kecil lagi ,abang 
angkat ku ni kurang ada kat rumah ,dia kuar kerja siang hari ,malam lak jarang 
tidur kat umah.
Okay kita ke topic yang terpenting aje......
Pada satu malam,aku tidur kat bilik aku .Abang angkat aku pun tidur kat umah 
ari ni.Kami tidur sebilik tapi berlainan katil.Nak jadi ke cerita lak ari tu tak 
de letrik ,jadi semua tidur awal. Tengah aku melayari mimpi tiba-tiba aku 
tersentak dari tidur ,tapi aku tak terus bangun cuma celik sikit mata tu,tapi 
oleh kerana gelap tak ada yang perasan.Terperanjat beruk gak aku bila aku rasa 
abang angkat aku ni ada kat sebelah aku (membelakangi aku)aku saja buat tak 
sedar .Tangan dia merayap-rayap, aku dah remaja masa tu tau lah gak mengenai sex 
ni tapi tak tau lak macammana sex ngan lelaki.
Tangan abang aku terus menjalar kat batang butuh aku, aku memang pakai kain 
pelikat tak berseluar dalam bila nak tidur (bebas).Tangan dia meramas -ramas 
butuh aku sekelip mata je butuh aku menegang ,(ye lah jangan kata abg aku pegang 
semut lalu pun aku boleh tegang) dia ramas telur aku .Naik ghairah gak aku , aku 
sengaja berdiam diri ,pertama dia abg aku ,takut nanti malu lak dia bila aku 
tersedar nanti .......ahhh biar lah dia nak main fikirku.
Sekarang dah berani pulak dia lepas kan ikatan kain aku dan londehkan semua 
,sekarang aku dah bogel ,aku memang tak berbaju kalu tidur.Nak rasa malu apa abg 
aku yang bogelkan ,lagi pun dia lelaki gak .
Tapi pelik yang dia ni minat sangat main butuh orang ni apasal. Ahhhh mungkin 
dia gian kot biar je lahhh. fikirku.
Dia tarik bahu ku yang tadi mengiring sekarang dah melintang ke depan .MMMM 
apalagi roket pun mendongak ke langitlah.Bila dah dalam posisi cam tu aku rasa 
selesa sikit tapi masih lagi buat tak sedar .
Mata aku aku kejam rapat takut nanti dia tahu yang aku ni dah sedar .Tiba-tiba 
aku rasa panas suam kat butuh aku ...........apa tu aku celikkan mata sikit 
alamak dia hisap aku punya butuh ........apa dah jadi ni abang?????
aku nak terpanjut tapi rasa takut ,malu dan macam -macam lagi.
Lama gak dia hisap ,pas tu dia lepas,pas tu dia raba lagi aku masih rapatkan 
mata ku kini aku rasa macam sesuatu kat mulut aku lak ,macam benda nak paksa 
masuk lama gak dia tojah ....??? apa ya aku takut nak celik .....aklu tak silap 
macam jari ....???? ibu jari ke .....buat apa dia nak masukkan ibu jari tangan 
dia kat dalam mulut aku .....???? oooo jangan-jangan nak suruh aku nyonyok jari 
macam filem xxx yang aku tonton dulu .....mmmmm sian pulak rasa gelisah nampak 
benda ni ke hulu ke hilir tak leh masuk ......ahhhh bukak je lah mulut aku 
....aku pun bukak pelan-pelan ......bbrrruussshhh


Copyright © 2001 GayMalaysia.Com  All Rights Reserved.

Hosted by www.Geocities.ws
GridHoster Web Hosting
1