Home|Previous Page|Next Page

ABANG RAHIM

Kicauan burung memecah kesunyian. Deru-deru angin meniup kearahku ditengah-tengah sawah, pesan Maklong kepada ku untuk memanggil Abang Man supaya balik ke rumah untuk pergi ke bandar dalam fikiranku. Abang Man adalah sepupuku dan sedang bercuti di kampung. Sebagai seorang tentera, beliau jarang dapat cuti sekejap. Turut bercuti mengiringi Abang Man adalah Abang Rahim. Abang Rahim merupakan rakan sejawat Abang Man. Abang Rahim berasal dari Kuala Lumpur. Beliau ingin melihat kampung Abang Man di Temerloh, Pahang.

Langkah demi langkah ku berjalan di batas sawah. Baru aku teringat yang Abang Rahim mengajakku mandi sungai. Sejak kenal dengan Abang Rahim, beliau selalu merenung wajahku. Aku baru menyambut ulangtahun yang ke-16. Aku juga tertarik dengan renungan Abang Rahim, Matanya yang tajam, kuanggap sangat seksi. Kadangkala beliau mengenyit sebelah mata beliau kepada ku. Aku tak berani membalasnya. Maklumlah terasa takut juga. Badan beliau yang tinggi lampai, sasa dan berurat-urat. Beliau juga berkulit putih, bermisai lebat dan sering memakai seluar dalam ketika dalam bilik Abang Man ketika aku pergi berjumpa untuk bersembang. Aku selalu mencuri pandangan ke arah benjolan seluar dalam. Kadangkala aku lihat Abang Rahim sering mengusik benjolan itu ketika aku memandang kearah itu. Dada beliau juga berbulu dan aku sering membayangkan beliau memeluk dan mencium aku. Aku yakin Batang Abang Rahim lebih dari 7 inci.

Mengenai Abang Man sepupuku, aku telah melihat batang beliau beberapa kali malah pernah menyentuh tanpa sengaja ketika tidur dengannya. Abang Man ni, seorang yang garang dan tegas. Mempunyai susuk badan yang sasa dan juga tinggi lampai. Batang beliau juga panjang lebih kurang 6.5 " dan besar. Aku terlalu takut dengan sikap beliau. Oleh itu aku tidak berani untuk meluahkan perasaan aku terhadap beliau. Perasaan ini aku pendamkan ketika aku berumur 13 tahun. Ketika aku akil Baligh. Mimpi pertama aku ialah main dengan Abang Man. Dalam mimpi tersebut Abang Man menyuruh aku mengurut badannya dalam keadaan berseluar.

Sambil aku mengurut badan beliau, tangan beliau pula mengosak ketulan dalam seluar. Tiba-tiba beliau bangun dan menanggalkan seluar tanpa memakai seluar dalam. Beliau terus telanjang dan tiba-tiba beliau memegang kepala aku dan menyuruh aku menghisap koneknya yang tegang dan besar. Aku pun memasukkan konek kedalam mulut dan menghisap dari hujung. Abang man menolak kepala aku sehingga konek beliau sampai keanak tekak aku. Aku pun menghisap sepuas-puas sehingga aku terdengar abang man mengerang. "oooooohhhhhh", dan terasa aku tertelan sesuatu cecair dan aku merasa benda keluar dari konek aku yang begitu nikmat.............. akhirnya aku sedar aku mengisap jari dan terasa basah di kain aku.

Akhirnya aku tiba di tempat mereka mandi. Terdengar suara abang Rahim dan Abang Man bercakap sesuatu. Apabila aku menyusur ke tebing sungai yang berpasir tiba-tiba terdengar suara Abang Rahim mengajakku mandi. Beliau berkata kepada ku. "Abang ingat Din tak datang tadi", Kemudian Abang Rahim datang kearah ku yang berdiri ditebing sungai. Abang Rahim mengharung air sungai. Tiba-tiba dadaku berdebar-debar kerana ku lihat Abang Rahim tidak memakai seutas benang pun. Jelas kelihatan batang Abang Rahim yang besar tapi keadaan kecut.

Maklumlah berendam. Aku tergaman dan mata ku cepat-cepat toleh he Abang Man yang berada di dalam sungai. "Abang Man, MakLong suruh Abang Man balik sebab ia suruh Abang Man hantar Maklong ke Bank.". Kataku kepada Abang Man. "Alamak Abang Man lupalah", kata Abang Man. "Rahim aku nak balik rumahlah nak hantar mak aku ke bank di pekan'. Sambil beliau naik kedarat. Lalu kupandang batang Abang Man. Masih serupa macam dulu. "Rahim kau mandilah dulu, Din kau temankan Abang Rahim mandi ye." Kata Abang Man. "Oklah Abang Man", kataku perlahan.

Abang Man melapkan badan beliau dari rambut hingga ke kaki. Ku perhatikan badan Abang Man yang telanjang. Terasa stim juga batang ku bila melihat badan Abang Man yang sasa itu sambil ditutup satu persatu pakaiannya. "Aku balik dulu Rahim', jelas Abang Man. Abang Rahim tiba-tiba berkata kepada ku. "Din tak nak mandi ke." Sahutnya ketika dia menuju ke arah sungai.

"Aku tak bawa seluar mandi bang", kataku. "Apa salahnya mandi telanjang. Tengok Abang ni. Disini mana ada orang.", Abang Rahim berjalan menuju kearah ku sambil mata ku melihat batang beliau. "Kasi Abang buka baju kau", kata Abang Rahim"Tak payahlah bang, aku boleh buka sendiri."kataku. Aku pun membuka baju satu persatu, manakala abang Rahim membuka seluar ku. Hingga tiada benang dibadanku. Aku pun telanjang. Abang Rahim memegang perut ku kemudian kemaluanku. "Batang kau dah naik ni Din. Oh ye ,apa yang menyebabkan kau stim". Tengok batang Abang Rahim. Belaiu memegang batang beliau. Tiba-tiba ia tegang dan membesar.

"Cuba Din genggam, Besar tak" ujar Abang Rahim. Lalu kata perpatah orang yang mengantuk disorong bantal. Lalu ku pegang batang Abang Rahim. "Besarlah Batang Abang", kataku. Dan kuurut batang itu. "Din suka batang abang tak", kata Abang Rahim. "Suka", Kataku perlahan. "Jom kita mandi dulu katanya". "Mari bang", lalu tangan ku dipimpinnya kesungai. Aku pun menyelam didasar sungai. Tiba-tiba badanku dipeluk oleh Abang Rahim. "Sebenarnya Abang Rahim suka kat Din". Lalu bibirku dicium. Lalu kubalas ciumam dan mulut kami berkucup. Abang Rahim suka kat Din. "Kalau boleh abang nak Din duduk disamping abang selalu", bisik Abang rahim sambil dia mengusap dadaku. "Macamana bang aku masih sekolah lagi", kataku. Lalu kupeluk Abang Rahim. Abang Rahim kemudian medukung ku kearah tempat yang tersorok dan ditutupi oleh pokok. Laluku dibaring diatas pasir. Dia menindih badan ku lalu kami berkucup mulut lagi. "Din nak isap batang abang tak", kata Abang Rahim.

"Nak", kataku perlahan. "Mari Din tengok batang abang ni. Abang tak tahanlah", bisik Abang Rahim. Lalu ku alih muka ku kearah konek untuk melihat sedekat-dekatnya dan kelihatan batang Abang Rahim ni tegang, keras dan bengkok sedikit . "Din isaplah puas-puas". Lalu ku genggam batang abang Rahim yang putih kemerah-merah. Lalu ku urut naik dan turun. Ku lihat abang Rahim matanya tertutup rapat mungkin kerana kenikmatan. Kemudian batang yang tegak macam tiang bendera lalu ku masuk kedalam mulutku. Ku hisap perlahan-lahan. Abang Rahim mengerang kesedapan. Lalu kucuba untuk isap sedalam-dalamnya. Dan mulutku turun naik. Tiba-tiba abang rahim menarik mukaku kemukanya. Kami bercium mulut sekali lagi. Lidah aku dan lidah Abang Rahim saling hisap dan menghisap. Abang membisik ke mulutku dan berkata.

"Abang sayang padamu", "Hisap lagi Din", bisik abang Rahim. Lalu ku pengang buah yang terdapat dekat konek abang rahim. Kecil aku bisikku. Lalu kumasuk kedalam mulut. Abang Rahim mengerang kesedapan. Kemudian mulutku menuju batang lalu ku masuk ke dalam mulutku perlahan-lahan lalu ku isap sepuas-puasnya.

Kepala ku turun naik. Terasa tangan Abang Rahim menjolok jarinya kedalam lubang duburku. "Puas tak?", Tanya Abang Rahim. Aku menggangguk. Kemudian Abang rahim menekan kepala serta menarik semula. Tiba-tiba terasa pancutan air didalam mulutku. Aku tertelan. Lain macam rasanya. Tapi sedap. Lalu ku keluarkan batang itu. Kelihatan cecair putih keluar dari muncung batang Abang Rahim. "Oooohhhhhhhhh.........", Abang Rahim mengerang, lalu dia menolak kepala ku supaya menghisap lagi. Aku hisap semula lalu ketelan semua cecair yang terbit dari batang tersebut. Abang Rahim mengerang dan menarik kepala ku kemukanya lalu kami kami bercium semula.

"Pandailah Din hisap batang Abang Rahim". Kata Abang Rahim. "Din sayang Abang tak", luah Abang Rahim. "Sayang bang", kataku perlahan. "Din malam ni Din tidur dengan Abang ya. Abang ingin tidur lagi dengan Din". "Datang ye malam ni". "Macamana dengan Abang Man". Nanti dia tahu. "Tahulah apa abang" ujar Abang Rahim. "Oklah bang Din sanggup tidur dengan abang malam ni", bisikku. Kami saling peluk memeluk diatas pasir dibawah teduhan pokok yang rendang. "Jom Din kita balik". "Bang boleh Din pegang batang Abang tak","Besarnya batang Abang". Kataku."Nanti malam Din boleh hisap puas-puas"........lalu kami berpakaian semula. Dalam hati kurasa puas. Dan ku berkata " Aku dah rasya abang Rahim punya".

Hosted by www.Geocities.ws
GridHoster Web Hosting
1