![]() |
||||||||||
| replay: 9 Je hebt de campain mode waar je wel 40 uur mee zoet bent. Dan heb je nog de multiplayer enz. Genoeg voor vele uren speelplezier. Graphics:8 sommige tussenfilmpjes zijn prachtig en voor de rest is het een dikke acht waard. Gameplay:9 Heerlijke gameplay. De campain mode is perfect. En huisjes bouwen en mannetjes bouwen is ook heel goed gedaan. En zo kan ik nog wel even doorgaan. 93% ik zeg er nog maar ��n woord over: topgame! |
||||||||||
![]() |
||||||||||
| Al vier jaar wacht ik op dit spel. Was het het wachten waard? | ||||||||||
![]() |
||||||||||
| Met een snel kloppend hart doe ik de CD in de computer. Ik start het op. Is het het wachten waard..... Er is niet heel veel vernieuwd qua gebouwen. Maar er zijn wel 2 nieuwe rassen bij. Het is redelijk mooi. Maar de campain mode is meesterlijk, en de multiplayer mode is ook erg goed. En zo zijn er nog wel een paar perfecte vernieuwingen. De campain mode is echt heel goed. Het verhaal steekt perfect in elkaar. Je begint als Orc. Daarna ga je het verhaal verder als Human. Daarna als de slechte Undead en daarna als de mystrieuze Elfs. Verwarrend zou je denken. Helemaal niet. Het speelt heerlijk. Je speelt het verhaal door met filmpjes. Soms oogverblindende filmpjes. In de vorige alinea zij ik dat er niet veel verniewd is qua gebouwen. Dat is er ook niet. Maar die ouwe Warcraft gebouwen en Units vind ik genoeg. Wel iets nieuws is de Hero. Elk ras heeft 3 Hero's. Een Hero is een magisch wezen die door monsters te verslaan levels omhoog kan gaan. Als een Hero een level omhoog gaat kan hij een magische aanval kiezen en word hij sterker. De multi-player mode is ook erg goed. Je begint met level 1 en je kan als je potjes over het internet wint hoger gaan. Maar dat mogen jullie zelf uitzoeken |
||||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
||||||||||