| NIEUWS PAGINA |
| Dus zoals je weet is deze pagina een nieuwe pagina, we hebben hem verzet, omdat, jaja, WE WORDEN POPULAIR. we hebben veel hits per dag en er komen er bij, de leerlingen van OLVA laten het vuurtje lopen en we doen er nog schepjes bovenop. Maar dat kom je hier allemaal te weten.!?!! |
| Nieuws |
| Tijdens de vorige vergadering hebben we een aantal elementen beslist 1. We hebben striptekenaar Frederic Maertens gevraagd om strips te publiceren in zijn eigen rubriek, nog geen beslissing, hopelijk komt die er gauw. 2. Veel reacties op elementen in deze site die vrevel oproepen dit zijn ondermeer: de nieuwe tetten, de klootzak, en de huistaken (die moeten nog uitgebreid worden) 3. Wij (Tom en Joey) komen es samen ergens in de vakantie in oedelem om de site nog meer uit te bouwen en om een forcevandewiele song te maken (ev. met clip) en dan later een cd uit te brengen. 4. Reclame wordt gemaakt in OLVA en daarrond: sportclubs enzomeer 5. Ellen D. werd gevraagd om een werk over 'Margritte' te posten, dit werk kreeg 10/10 dus dat is de moeite. 6. Er is nog twijfel omtrent publicatie testen engels voor 3e jaars van OLVA. 7. Allahou Akbar werd door B. Vanacker uitgesteld dus wij hebben meer tijd om dit uit te bouwen. 8. MSN-communitie komt er misschien niet aangezien er maar enkele personen geinteresseerd zijn. 9. We zouden een nieuwe mascotte maken: de FORCEVANDEWIELE-SMURF. Er wordt dan jullie gevraagd om een tekening of een schets van deze mascotte te maken en af te geven aan Joey of Tom of je kan ook nog mailen naar ons: [email protected] en [email protected] J.D en T.V |
| We werden gedwongen om de tekst over een zeker Pieter van het net te halen omdat dit redelijk grof was. We hebben een foto van onze mascotte; Smurf Tijsjse DINSDAG 29 oktober is TOM in oedelem om de site uit te bouwen, jullie kunnen dus met de forcevandewiele crew chatten van 9 tot 15.30 uur |
| Moet de tettenpagina verdwijnen???????? de een zegt van wel, de andere van niet. Wij 2 zeggen ook 1 tegen 1? Het is aan jullie om te beslissen. Mail ons, hoe meer bezwarende mails = BAYBAY TETTEN! |