Echternach Paasweek-end 2003

Zaterdagavond naar goede traditie den barbecue. De volgende morgen verraden de frisse kopkes hoe laat het weer geworden is gisteren.

 

Elk jaar is het weer anders, over twee jaren dik 10 cm sneeuw en zelfs een tentje dat het begeven heeft onder de druk van de gevallen sneeuw. Van 't jaar niks dan goe weer. Zaterdag, de dag dat de meesten aankwamen stond er wel wat wind die tegen de avond ging liggen, zondag zonnig met gedurende twee (!) minuten regen en daarna terug zon.
Prachtig fietstochtje, alhoewel de term fiets-wandel-klauter- tocht meer op zijn plaats is. Klein-Zwitserland is een wandelgebied. En zoals de Hollandse madam die we onderwege ergens tegenkwamen, zei "Nouw, jullie dachten hier nog even te komen fietsen ?". Zekers en vast, naar boven, naar beneden en maar sjezen over de weggeskes. En we waren niet alleen. Tot onze verbazing rijden er wel meer gekko's met de fiets ginder. Helaas geen foto's van de fietsavonturen...

Maandag :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

april 2003

Hosted by www.Geocities.ws

1