Onsdag 5/3: Härligt med avbytare igen. En liten upphämtnig i styrkan denna onsdag bådade för lite mer normalt FFFF spel, till skillnad från förra onsdagens plojbandy. Som sagt, spelet var på en normalare FFFF nivå. Men sportlovet satt nog kvar i benen på många, då det gick lite trögt i vissa lägen. Numera kanske man också borde bli förvånad när det inte görs någon come-back, för det blev det ingen av denna onsdag. Mem fortfarande finns det hjältar som det längtas efter... Nåväl, hoppas på ännu fler mannar och ännu mer inspirerande spel nästa onsdag, så sätt igång å ladda! Väl mött den 5/3 Signerat / Sajtmästaren.