Onsdag 2/4: Denna onsdag var, som vanligt denna säsong, en av de bättre. Trots att det var landskamp i fotboll dök det upp många lirare, vilket lurade en av våra jourhavande målvakter. Så trots många gubbar blev det alltså spel med små mål. Men spelet var det ändå inget fel på, det märktes att det fanns många avbytare på bänken för det gick ruskigt fort. Alla kämpade stenhårt och matcherna lagen emellan gick knappt att skiljas åt. Hoppas nu bara på lika många deltagare nästa onsdag och målvaktsspel. Väl mött den 9/4 Signerat / Sajtmästaren.