GEL ARTIK
Seninle tanışamadık..
Adını ya kitap cümlelerinden duyduk..
Ya Bir hayal ülkesi olarak zihinlerimize kazıdık..
Biz Seni hep baş tacı ettik Yüreğimizin köşesine
Ama senin sırlarına eremedik,boyanamadık senin renginle, Kanımızda dolaştığını hissedemedik..
Çıldırmak isterdim senin kollarında
Seni çoktan esir almışlar gözüm..
Seni çoktan Bizden çalmışlar.. yasak koymuşlar
Ümidim Değilsin artık..
İnanmıyorum senin geleceğine
Şafaklarına inanmıyorum..
Yanımda olsan kesin sert bir tokat atardım sana..
Ama İçimden atamadığım bir Yakınlığın var..
Sana hergün biraz daha bağlanıyorum..
Ne çok tersliyorsun, Azarlıyorsun...
Bana söyler misin?
Seninle olmak.. Seni hissetmek.. Sana vurulmak .. Sana savrulmak
Senden kaçarken ağlarına düşüyorum
Senden başkasında huzur mu var
Güneşim ol diyemiyorum, olamazlar ki
Önümüzde bir duvar, Yaşımız otuza dayandı.
Bunaldım, çok yoruldum.. Nefes alamaz oldum..
Ya beni al yanına, ya da kaybol artık dünyamdan..
Beni esaretinle yalnız bırak
Neler anlattılar seninle ilgili bana bir bilsen..
Diyorlar ki, Benim gibi senin peşine çok düşenler olmuş..
Ama boşunaymış çabalamalar.. Sen gelmezmişsin, sen benim olmazmışsın
Seni yaşayamazmışım..
Ne çok yalan söylüyorlar!
Oysa sen, beni taşıyacak Biriciğimsin...
Sen kısır döngülerimi ateşleyecek dinamitsin
Uzat bana ellerini
Bir sabah ne olur sanki, penceremden gülümsesen
Ölür müsün bizim toprakların üzerinde kanat çırpsan..
Seni hak etmiyormuyum..
Hayalim oldun. Umudum oldun. Varlığımı sana feda etmeye hazırım.Hazırım herşeyimi senin ugrunda yakmaya. Seninle birlikte yanmaya da razıyım. Ama gel artık. uzaktan görün bana.. Korkma, seni esir almam. Bende kal demeyeceğim söz..
Senin girdiğin evler şenlenirmiş. Sana bir kez dokunanlar sana köle olurlarmış.Tohumlar çiçek olurmuş senin elllerinde.Merdiven basamağı gibi açılırmış kapılar seni tanıyanların önünde..
Yanıma gel..
Beni adam et..
Sihirli sözcükleri kulağıma fısılda.
Zihnimi kurtar artık bu kafesten
Ben seni çok seviyorum, Çok özlüyorum..
Sensizliği çok yaşadım..
Dindir artık acılarımı
Bir gün gelecek misin?
Tanışacak mıyız?
Yakınlaşacak mıyız?
Bana bir haber et , ne olur!
Gel artık ey Özgürlük..
Tahsin Toprakev