| Week 6 en 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||
| Links Carina, Julia en ik. Dit zijn dus de twee meiskes waar ik momenteel mee samenwoon. Waneer het seizoen begint vormen wij dus het team dat hier alles organiseert en in goede banen leidt. Deze week was een zaaalige week. Joeri is namelijk op bezoek geweest. Ik moest zogezegd wel werken maar heb wat op voorhand gewerkt zodat we toch enkele dagen vakantie hadden. Linksonder een foto van Joeri met op de achtergrond le Mas de Salel waar ik werk. Ge kunt dus goed zien hoe ongelooflijk afgelegen wij ons hier bevinden :-) Rechtsonder Joeri in de Gorges du Tarn.Momenteel is het d� moment om hier alles te bezoeken. Het was die dag echt lente, warm genoeg om in T-shirt rond te lopen maar alles nog leeg en voor ons alleen! |
|||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||
| Hier enkele foto's in de grot Aven Armand. Normaal gezien passeren hier in het hoogseizoen 2000 mensen per dag. Nu waren we slechts met z'n twee en kregen bijgevolg een priv�tour. Echt indrukwekkend! Op de foto's valt dit niet op maar in deze hal past de cathedraal Notre Dame van Parijs. Er zijn zo'n 400 stalagmieten met een hoogte tot 30 meter! De hoogste ter wereld dus toch wel de moeite! | |||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||
| Linkboven Joeri op de rand van het kalkplateau van Larzac, rechtsboven bij een statue-menhir. Deze menhirstandbeelden zijn 5000 jaar oud en typisch voor deze regio. Onder ik op de rand van het kalkplateau. | |||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||
| De week was veel te kort maar we hebben toch echt een paar indrukwekkende dingen gezien. Naast Aven Armand, de Gorges du Tarn, de Gorge de la Jonte ook de viaduct van Millau en Millau zelf. We hebben St.Affrique bezocht, een wandeling gemaakt om de plaatselijke natuur te leren kennen, we hebben herten gezien en Joeri heeft kunnen kennis maken met het echte Franse leven en met het leven in the middle of nowhere. Ik denk dat het hem wel beviel. Nog 4 weken en ik kom voor een weekje naar Belgie. Ik kijk er ongelooflijk hard naar uit... | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Foto's week 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||