bir buket gül aldım usulca
üstünde kokun vardı gidişinin ardından
hüznün yüzümde kıvrım kıvrım
bir veda busesi usulca
sakladım kurumus gözyaslarımı
hatıralar sevdamın üstünde sanki
bir buket gül senin için
gözyaslarımın çiği düşmüş
korkular saklı sensizliğimde
yanlızlığım geceler boyu
uzak olan saatlerde sensiz
hüznü aldım koynuma
şiirlerimle süsledim gönül bahçemi
güllerini suladım gözyaslarımla
bir demet gül kankırmızı hasret kokan
sana ve sevdama uzanan,bir demet gül!!!
B.E.E.
30/01/2001
bu şiiri yüreklerinden uzak olan insanlar için
yazdım yürekler sıcak ve sevda dolu olsun isterim
::Geri::