Yüreğimde sessiz bir cığlık var ,
Sanki bir şeyler beklermişcesine.
Ama yanlızlık sarkısı hala dilimde ,
Unutmadığım hatıralar odamda gecemde.

Yorgun gözlerim kapanmak üzere.
Tad yok sanki şiirlerde.
Uzaklarda bir yerlerde ,
Karanlığın hüznü gizlenmekte.

B.E.E.
04/01/2001
İzmit

 

 

 

 

::Geri::

 

 

 

Hosted by www.Geocities.ws

1