Yüreğimde sessiz bir cığlık var ,
Sanki bir şeyler beklermişcesine.
Ama yanlızlık sarkısı hala dilimde ,
Unutmadığım hatıralar odamda gecemde.
Yorgun gözlerim kapanmak üzere.
Tad yok sanki şiirlerde.
Uzaklarda bir yerlerde ,
Karanlığın hüznü gizlenmekte.
B.E.E.
04/01/2001
İzmit
::Geri::