:: Karma 2::
|
Edebiyat ve siir bizim
hayatimiz , dunyaya tekduze bir bakis acisindan bakmaktan kurtulmanin tek
yolu . Bir heyecan bir dokunus belki
de. Hani icin icine sigmaz ya
tahminim oyle bir soluk bu. Bunu farkinda olarak yasamak icin , birebir
burada duyumsamak icin bizden kopmayin lutfen .
Ne Ama ?
|
BiR SoluK Al |
EvliliK Neye BenzER |
Kan GrupLari |
SaniRdim |
|
|
TekniK SerVise MektuP |
GurBeti YasaMak |
EsiMe MekTup |
Seni Cok SeviYorum
|
|
|
|
AsLolaN |
‘ A ‘ HarFi |
KeleBekleR |
KisiLik |
|
|
|
CepTel KisaltMalaRi |
OgluNuz Ne Is YapaR
|
BuyuK SirkeTleriN DikkaTine |
DolaRin Nuru TL’nin OnuRu |
|
|
|
The DoN |
MaganDaliK |
BilenLer&BilmeYenleR |
OzleMe YeR BiraKin |
|
|
|
ElleR |
KeNdiMi ... |
TaNri biliYor |
NaR cicEgime |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[-1][+1] [Karma Siir] |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
Ó2001