::Merhaba::
|
Evet arkadaşım!Gülmek
varken surat asmak niye,güldürmek varken ağlatmak niye,güzel sözler
söylemek varken kalpleri kırmak niye? |
Merhaba gülen gözlü arkadaşım! Dudağında ki tebessümü kaybetmemişsin daha.... Ne güzel dünyaya gülen gözlerle
bakabilmek ve insanlara tebessümler saçabilmek senin gibi. Biliyorum,üzülüyorsun donuk
gözlerle karşılaşınca ne yapalım
arkadaşım! Herkes senin gibi
olamaz...Duyabiliyorum"Hayır olmalı"dediğini. Haklısın
arkadaşım!Aslında bütün insanlar senin gibi olmalı
Bilseler bir tebessümle neler yapabileceklerini, Bir çocuğun
gözlerindeki ışıltıyı,bir tebessümle nasıl
görebileceklerini, Sıkıntılarla dolu bir insana,nasıl
dünyaları verebileceklerini bilseler, Ve gülen gözlerin buzları
nasıl erittiğini,kalpleri nasıl birleştirdiğini
bilseler, Eminim onlar da senin gibi olmak isterlerdi.... Ve sevgi saçıyorsun gülen
gözlerinle arkadaşım.Saf ve hiç beklentisi olmayan bir çocuk
gibi... Hayır
arkadaşım!Sevgi sadece sevgiliye duyulmaz.Sevgi evrenseldir... Hiç kimse altın
yığınları gibi kasasına kilitleyemez onu.O'nun yeri
kalplerdedir.... Bir annenin kalbindedir o'nun
yeri,çocuğuna verebilmek için. O'nun yeri bir bahçıvanın
ellerindedir,sevgi tohumları saçabilmek için.... Evet,sevgi heryerdedir.Yeter ki
sen onu bulmak iste. Sevgiyi bulmak kolay,zor olan onu
elinde tutabilmekte. Unutma arkadaşım!Sevgiyi
duyabilmekle de iş bitmiyor.Sevgiyi göstermek te gerekiyor. Hayat kısa
arkadaşım,bugün olan yarın yok! Sevgiyi göstermek beklemeye
gelmez,yarın çok geç olabilir.... Elindekini kaybetmeden
kıymetini bilmelisin.Biliyorum arkadaşım,bana hak veriyorsun.. Şimdi koş
sevdiğinin yanına!Önce ona gülen gözlerle sımsıcak bir
gülümseme ve "seni seviyorum"deyiver,içinden gelen en sıcak
sesinle.... Hayır,bunlar komik
şeyler değil arkadaşım.... Seni seviyorum anne,seni seviyorum
baba,kardeşim,arkadaşım demek komik değil... Bu senin gibi bütün canlılara
karşı sonsuz bir sevgi duyan bir insan için hiç de zor
değil... Sadece biraz cesaret
arkadaşım.Bu yalnızca,yüreğinin buz
kapladığını zanneden insanlara biraz zor gelecektir. Ama onlarda senin gösterdiğin
cesareti gösterdiklerinde,kalplerinde sevgi
kıpırtılarını hissettiklerinde ve ağlamayı
öğrendiklerinde,inan herşey onlar için ve bütün insanlar için daha
güzel olacak. Evet arkadaşım!Gülmek
varken surat asmak niye,güldürmek varken ağlatmak niye,güzel sözler
söylemek varken kalpleri kırmak niye? Hayat çok kısa
arkadaşım ve bu dünyada ki hiç bir şey kırılan
kalplere değmez Şimdilik hoşçakal arkadaşım.....Yine
gel. Yanına senin gibi gülen
gözlü,sevgi dolu insanları alıp yine gel olur mu? Beni fazla bekletme.Çünkü
yarın burada olmayabilirim..... |
Geri:: |
Ó2001