::Kim Bilir?::
|
Odalara
sigmamak vardi. Bir sel gibi tasmak
vardi gecelerden. Elimi uzatsam
tutabilirdim seni, oyle yakindin.
Zamana kokun sinmisti. Belki
de uzaktan gunlerce kossam yetisemezdim sana. |
Kim Bilir Nasil Sevisirdin ??? Geceydi... Butun insanlarin cirilciplak oldugu bir
zamandi. Onlari dusunuyorum; gumus
tepsilerdeki kristal kadehlerden zamani yudumlayan insanlari dusunuyordum. Irili ufakli aynalarin karsisinda enseleri
bembeyaz kadinlar boyaniyordu. Uzun
uzun parmaklari vardi kadinlarin.
Opulmeye alismis dolgun dudaklari vardi. Kocaman kocamandi kalcalari.
O kadinlari dusunuyordum. Bir
kurt bir geyigi kovaliyordu yuregimde.
Geyik soluk solugaydi, yorgundu, bitkindi. Karlarin uzerinde akip giden bir yildiz gibiydi. Kosuyordu. Kosmak kurtulus degildi belki, ama bir umitti. Kosmaliydi. Oysa birer namlu agziydi kurdun gozleri. Avina guvenle, sehvetle yaklasiyordu. Yeni bilenmis, sedef sapli bicaklara
benziyordu disleri. Butun dilegi et
ve kandi. Istese geyige hemen
yetisebilirdi, ama uzasin istiyordu bu sehvetli kosu, bu butun damarlarina
yayilan sarhosluk bitmesin istiyordu. Ben seni dusunuyordum. Cunku geceydi. Sevisme zamaniydi insanlarin.
Yalnizdim. Beni kusatan duvarlar
birer beyaz carsafti bu saatte.
Kapilar tuylu yumusak battaniyelere benziyordu. Ben seni dusunuyordum. Kim bilir ne guzeldin soyundugun zaman? Nasil kadindin? Nasil opusurdun kim bilir? Nasil kadin kadin kokardi her
yerin? Tutup avuclarima sigdiriyordum
seni, gozlerime, dudaklarima sigdiriyordum.
Sensiz kahrolmak vardi.
Seninle yasamak vardi dolu dizgin.
Seninle her gece birbirimizi yenilemek vardi odalarda. Odalara sigmamak vardi. Bir sel gibi tasmak vardi gecelerden. Elimi uzatsam tutabilirdim seni, oyle
yakindin. Zamana kokun sinmisti. Belki de uzaktan gunlerce kossam
yetisemezdim sana. Zamana kokun
sinmisti. Tuttum resmini indirdim
duvardan. Duvar aglamaya basladi... |
Geri:: |
Ó2001