|
Tekrar saklayacağım sahte
gülümsemeyle yüreğimi
gözlerinden. Beni bağışla.
|
Belki Tekrar Asik Olacagim
Gece kaç kez düştü üstüme bilmiyorum. Adın her
aklıma düştükçe karanlıklarla
boğuştum. Yüzüm yanmaya ellerim buz kesmeye başladı
kansızlıktan. Beynim
patlayacak gibi dolup boşaldı kaç kez. Adını her
geçirişimde gönül ağımdan,
takılıp kaldı oraya. Ayıp dedim kendime, yasak dedim
olmadı söz
dinletemedim. Dinletemem de artık.
Bütün aşklarım geçti gözüm önünden bir bir. Her
seferinde sonuncusu "o"
diye toplardım gönül ağımı bir daha salmamak üzere. Sonra
bir daha, bir
daha, bir daha. . . topladım durdum ne zaman
açıldığını bilmeden. Ve
kayboldular birer birer.
Hiç dokunmadan hissettiğim
sıcaklığını istiyorum. Burnumun içinde
teninin kokusu hiç koklamadığım. Her yanımı saran o
yumuşaklığnı özlüyorum
bilmeden.
Kolumun uyuştuğunu hissediyorum balkon
demirinden asılı. Kimbilir kaç
saat geçti burdayım yalnız hareketsiz. Sokak
aydınlatmasının soluk ışığı var
yalnızca yüzümde. Ve uzaklardan köpek uğultuları.
Aklıma geldikçe senin yatağının
boş olmadığı, aklıma geldikçe hoyrat bir
elin teninde dolaştığı, aklıma geldikçe burnumdaki o
kokuyu birisinin
ciğerlerine çekebildiği ve aklıma geldikçe saçların
dağınık ona güldüğün.
Kaç hançer yedi bu gece gönlüm. Kaç yerden yırtıldı
şimdi. Ama adını
çıkaramadım oradan, çıkmıyor bağışla beni.
Yarın gün tekrar ışıyacak. Tekrar
karşılaşacağım senle. Tekrar saklayacağım
sahte gülümsemeyle yüreğimi
gözlerinden. Beni bağışla.
Belki yarın tekrar aşık olacağım
başka birine beni bağışla.
İM.I
|
Geri::
Ana Sayfa::
|