::Duyarlarsa Duysunlar::
|
Hiç bir şeyden çekinme artık. Bak!
Şimdi seninle vardığımız o yerde kimseler yok. Yıldızların
erişilmezliğinde, duyguların sonsuzluğun-dayız. |
Duyarlarsa Duysunlar "Duyarlarsa"
diyorsun. Duysunlar ne
çıkar? Seven insanın
bir suçlu gibi ezik olması neden?
Sevmek ve sevilmek hakkımızı kullanıyorsak bundan
kime ne? İnsan olarak
aşktan başka övünecek neyimiz kaldı? Erdem yalan söylemek mi?
Hırsızlık etmek mi?
Katil olmak mı? Yoksa
esirleri fırınlarda yakmak mı erdem? Bir milletin gençliğini savaş meydanlarında yok
etmek mi? Yalnız
sofular mı erdemli bu dünyada?
Çıkarını düşünenler mi namuslu? Aşka saygı duymayanlar
utansın yaşadıklarını, sevenler değil. "Görürlerse"
diyorsun. Oysaki kimse görmeyecek
seninle seviştiğimizi. Bu
doyulmaz zevki kimseyle paylaşmaya razı değilim. Zaten sen bir bütünsün; bölünemezsin,
paylaşılamazsın ki!
Ben hep sevdim sana gelinceye kadar.
Seni sevmeye hazırladım kendimi. İlk sevdiğim sen değilsin elbette, ama son
sevdiğim olacaksın. Seni
tanımadan önce yalnız sevmenin hazzıyla doluydu yüreğim,
gururluydum, çünkü; seven bendim.
Yalnız benim hakkımdı sevdiğimi
yüceleştirmek, onu erişilmez yapmak, ölümsüz kılmak benim
hakkımdı. Sevildiğimi,
hele senin tarafından sevildiğimi anladığım anda
gururum yok oldu. Aşkın
büyüklüğü karşısında eridiğimi hissettim. "Anlarlarsa"
diyorsun. Anlasınlar umurumda
değil. Keşke
anlayabilseler... Herkesin seni
olduğun yerde görmesini bilmesini isterdim. Ben sende yaşamanın kavramını buldum. İç alemin sonsuz hazinelerini önüme
serdiğin zaman anladım yaşadığımı. Güzelliğinin manyetik alanından
dışarı çıkamaz oldum. Hiç bir
şeyden çekinme artık.
Bak! Şimdi seninle
vardığımız o yerde kimseler yok. Yıldızların
erişilmezliğinde, duyguların sonsuzluğundayız. Zamanı aştık, en güzeli
kendimizi aştık seninle. Onun
için şimdi ilk defa beni sevmek hakkını sana
tanıyorum. Anla, seni ne kadar
sevdiğimi. Ü.Y.Oguzcan |
Geri:: |
Ó2001