::Dostluk::
|
ve... BENI INSAN OLDUGUM ICIN SEVEN... INSANDIR... INSANDIR...! |
Dostluk... ya$anmamıi$ a$klarin bilinç
altindaki durtusunu yenebilmek, ve ya$anabilmesini saglamak için takilan bir
maske degil... kar$idan maddi veya cinsel
faydalanmanın bir araci hiç degildir. Dostum... içimi kapkara bulutlar
kapladiginda, ba$imi omuzuna yaslayabilecegim..... onun icindeki kara bulutlar
yuregini kararttiginda, ba$ini omuzuma yaslayabilecek insandir.. Dostum... sıkıntıdan ellerim
buz gibi oldugunda, ellerimi tutarak, sevgisi ile taaa yuregime kadar
isitabilecek... sıkıntıdan onun elleri
buz gibi oldugunda, ellerini tutarak, sevgim ile taaa yuregine kadar
isitabilecegim insandır. Dostum... i$erinde; bir bardak çayi... veya bir fincan kahvenin içimi
suesince, "gonul ne kahve ister, ne kahvehane.." "gonul bir dost ister, kahve
bahane..." diyen satirlari hatirlayip... hayatin minicik bir parcasini
payla$abildigim insandir. Dostum... bazen ayni "walkmen"de
bir $arkiyi, bir turkuyu; bazen internetin sanal evreninde.... bir kaç satir fikrayi, $iiri... kokusunu alamasak bile, sanal bir
gulu... payla$tigimiz insandir. Dostum... onun sosyal veya burokratik
tabakasindan... cuzdaninin kalinligindan,
cinsiyetinden, inancindan, mezhebinden, siyasi du$uncesinden once... INSAN OLDUGU ICIN SEVDIGIM... ve... BENI INSAN OLDUGUM ICIN SEVEN... INSANDIR... INSANDIR...! |
Geri:: |
Ó2001