::Dostlarim::
|
dostlarım benden çok
üzülemezler.dostlarım benden çok sevemezler.ve
dostlarımı kimse benden çok sevemez. |
Dostlarim .... Sevdigim ; bazen insanlar
düşünürler.hayatın anlamı nedir diye... bunu zaman zaman ben de
düşünüyorum.hayatın anlamı nedir diye...en azından seni
tanıyıncaya kadar düşünüyordum. gerçeklerin acı olduğunu
ve bu yüzden biberin gerçek olduğunu anlatan bir espiriyi
hatırladım.halbuki biliyor musun, bütün biberler
tatlıdır.zira hayat sanıldığı kadar
acımasız ve acı değil. sadece hayattaki tadı
alabilmeli,kendi istediğin gibi yaşayabilmelisin.çevrenin ne
diyecegini umursamadan...zira sen yaşayamadıklarınla
beraber ölüp gittiğinde çevrenin sana bir yardımı olmayacak. kendini özgür bırak,ne
hissediyorsan onu yap.çoğu insan gibi,mesala benim gibi,ne yapman gerekiyorsa
onu yapma,bırak duygularını perdelemeyi,bırak
ırmaklar gibi coşsun. bir sevdiğinin elini tutarken
yasadıklarının yanlış olduğunu düşünüp
hayıflanma,bırak o sevgi senin tüm benliğini
sarsın.eğer onun gerçekten
aradığın olduğuna inanıyorsan,ona
sımsıkı sarıl,onu yaşa,onu bırakma. günün birinde belki anlarsın
ne kadar sevdiğini,ne kadar sevebileceğini,ne kadar
sevildiğini,ne kadar sevilebileceğini,ama iş işten
geçmiş,sevgilin,seni seven gitmiş,yitmiş olabilir.işte o zaman üzülme vaktidir.yerli yersiz
ağlama vaktidir.işte o zaman cevrene dönüp,şimdi ne
yapacagım diye sorma vaktidir.alacağın cevabı sana söyleyeyim
güzelim.bilmiyorum diyecekler,senin dediğin gibi.ben biliyorum oysa,oysa sen
de biliyordun.hep bildin zaten,ama öyle olmadın. ama artık sen de
biliyorsun,biliyorsun ki,en azından bir kez gerçekten sevildin.ve yine
biliyorsun ki,bu sevgi bitmeyecek.en azından ben bitene
kadar. yaşa...doğru
bildiğin insanı bul ve onunla yasa,ama bu dostunu sakın unutma...bil ki
unutulmayı hiç sevmem.ve bil ki kurallarım vardır,herkes buna uymak
zorundadır.dostlarım benden önce ölemezler.dostlarım benden
çok üzülemezler.dostlarım benden çok sevemezler.ve dostlarımı
kimse benden çok sevemez. |
Geri:: |
Ó2001