::Dostlarim::

 

 

dostlarım benden çok üzülemezler.dostlarım benden çok

sevemezler.ve dostlarımı kimse benden çok sevemez.

Dostlarim ....

 

Sevdigim ;

 

bazen insanlar düşünürler.hayatın anlamı nedir diye... 

bunu zaman zaman ben de düşünüyorum.hayatın anlamı nedir diye...en

azından seni tanıyıncaya kadar düşünüyordum. 

 

gerçeklerin acı olduğunu ve bu yüzden biberin gerçek olduğunu

anlatan bir espiriyi hatırladım.halbuki biliyor musun,

bütün biberler tatlıdır.zira hayat sanıldığı kadar acımasız ve acı

değil. 

 

sadece hayattaki tadı alabilmeli,kendi istediğin gibi

yaşayabilmelisin.çevrenin ne diyecegini umursamadan...zira sen

yaşayamadıklarınla beraber ölüp gittiğinde çevrenin sana bir

yardımı olmayacak. 

 

kendini özgür bırak,ne hissediyorsan onu yap.çoğu insan gibi,mesala

benim gibi,ne yapman gerekiyorsa onu yapma,bırak duygularını

perdelemeyi,bırak ırmaklar gibi coşsun. 

 

bir sevdiğinin elini tutarken yasadıklarının yanlış olduğunu

düşünüp hayıflanma,bırak o sevgi senin tüm benliğini sarsın.eğer

onun gerçekten aradığın olduğuna inanıyorsan,ona sımsıkı sarıl,onu

yaşa,onu bırakma. 

 

günün birinde belki anlarsın ne kadar sevdiğini,ne kadar

sevebileceğini,ne kadar sevildiğini,ne kadar sevilebileceğini,ama

iş işten geçmiş,sevgilin,seni seven gitmiş,yitmiş olabilir.işte o

zaman üzülme vaktidir.yerli yersiz ağlama vaktidir.işte o zaman

cevrene dönüp,şimdi ne yapacagım diye sorma vaktidir.alacağın

cevabı sana söyleyeyim güzelim.bilmiyorum diyecekler,senin dediğin

gibi.ben biliyorum oysa,oysa sen de biliyordun.hep bildin zaten,ama

öyle olmadın. 

 

ama artık sen de biliyorsun,biliyorsun ki,en azından bir kez

gerçekten sevildin.ve yine biliyorsun ki,bu sevgi bitmeyecek.en

azından ben bitene kadar. 

 

yaşa...doğru bildiğin insanı bul ve onunla yasa,ama bu dostunu

sakın unutma...bil ki unutulmayı hiç sevmem.ve bil ki kurallarım

vardır,herkes buna uymak zorundadır.dostlarım benden önce

ölemezler.dostlarım benden çok üzülemezler.dostlarım benden çok

sevemezler.ve dostlarımı kimse benden çok sevemez.

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

 

Ó2001

Hosted by www.Geocities.ws

1