::Cevaplar::

 

 

eğer bir anlam veriyorsak o zaman ona yaraşır bir hayat sürebiliriz.insanlar inandıkları veya seçtikleri hayatı korkmadan yaşayabildikleri zaman mutlu olacaklar...

Tarih boyunca insanoğlu bu dünyada ne aradığını

bulmaya çalıştı bulamayınca da bununla ilgili teoriler üretti çünkü içgüdüsel olarak en ilkel genlerine kadar işlemiş olan hayatta kalma arzusunun korteksteki cevabını bulmalıydı.

 

Bu konuda üretilmiş birçok teori var ama gerçek olan şu ki herkes hayatına anlamını    kendi verir ve vermelidir de.hepimiz hayatımızın bir noktasında o güne kadar duyduklarımızın aslında ezbere ve suni olduğunu farkedip doğruları yanlışları güzelleri çirkinleri aslında tüm siyah beyazları toplumun kendi varlığını sürdürmek için yarattığını fark ederiz.

 

Bireyselliğimizi yüceltiriz. Sanki o güne kadar bizi bağlayan zincirler varmış da onlardan yeni kurtulmuş gibi oraya buraya saldırırız ve genellikle ilk saldırdıklarımız çevremizde koyun sandığımız insanlardır :)) oysa onlar da belki de seçimlerini çoktan yapmışlardır.

 

Bu hayata anlam verdiğimiz gibi anlam vermeyebiliriz de,ama bence insana yaraşır bir davranış olmalı burada.anlam vermediğimiz bir yaşamı yaşamanın anlamı yoksa ve bunu bilinçli olarak yapıyorsak

-mutsuzluklarımız ya da hayal kırıklarımız ya da istemeden düştüğümüz bir uyuşturucu kara deliği değilse-o zaman ona göre hayatımıza son verebiliriz.eğer bir anlam veriyorsak o zaman ona yaraşır bir hayat sürebiliriz.insanlar inandıkları veya seçtikleri hayatı korkmadan yaşayabildikleri zaman mutlu olacaklar...çünkü en büyük mutluluk bütün değerlerin üstünde insanın kendi varlığını gerçekleştirebilmesidir.

 

Neslihan Bakıtkal

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

 

Ó2001

Hosted by www.Geocities.ws

1