|
Hadi artık her sabah yüreğine
kocaman gülümsemelerle dolu bir nefes çek ve bütün gün verdiğin her
nefesin içine bu gülümsemelerden katarak etrafındaki tüm canlı
varlıkları varlığından haberdar et.
|
BUGUN YASAMAYA NE DERSIN?
Güneşin
o ilk doğuş anına en son ne zaman tanık oldun.
İnsanoğlu, taptaze ışıklarının tüm
vücuduna yayılmasını ne zaman izledin kendinde, bir sonbahar
sabahı o ılıklığı ne zaman hissettin
yüreğinde...
Bizler aslında bize hergünün bir lütuf olduğunu anlamayacak kadar
duyarsız bir şekilde geçip gidiyoruz bu hayattan. Hanginiz sabah
gözünü açtığında bunu dünyaya tekrarlıyor: Bugün özel bir
gün çünkü ben bugün de
yaşıyorum,gözlerim açık ilk nefesimi bilinçli bir şekilde
çektim içime,bu bir
ayrıcalık, bugün özel bir gün, evet.. bugün bana birgün daha
yaşama şansı verildi diye. İnsan yaşamında ne
sorunlar var ama biz o kazağı alamadık diye bütün günü o
güzelim ruhumuza ve bedenimize azap çektirmekle geçiriyoruz veya sevgiliniz
sizin sevginizin yüceliğini anlamadı diye kahroluyoruz veya sular
gitti diye, hava soğudu diye bütün gün kendimize ve sevdiklerimize surat
asıyoruz. Bir de şöyle düşünelim; siz başlı
başına bir yaşamsınız ve hayatta telafi edilemeyecek
tek sey ölümdür. Sular elbette gelecektir, soğuk hava için biraz daha
sıkı giyinebiliriz, sevgilin seni anlamıyorsa aslında
senin
sevdana layık olmadığını pekala
algılayabilirsin...
Peki, bu hayata ne zaman gülümseyeceksin, ne zaman kendin için birşeyler
yapacaksın, en sevdiğin çiçeği neden hala
başkalarından bekliyorsun, bugün
kendine niye o çiçeği almıyorsun, ne zaman miskinliğinden bir
sabah da ödün
verip doğanın ısrarla uyanısına kendini de
şahit etmiyorsun, unutma ki bu hayatı güzelleştirecek olan da
çekilmez hale getirecek olan da sensin,sakın başkalarını
suçlama...
Hadi artık her sabah yüreğine kocaman gülümsemelerle dolu bir nefes
çek ve bütün gün verdiğin her nefesin içine bu gülümsemelerden katarak
etrafındaki tüm canlı varlıkları
varlığından haberdar et. Hayata öylesine gelme ve de öylesine
gitme,unutma ki bir ağacın gövdesine
sarıldığında onun kalp atışlarını
duyabilecek kadar bu dünyada duyarlı yaşamak senin elinde, her ne
olursa olsun tanı veya tanıma ama GUNAYDIN ini ve GULUMSEME ni hiç
bir canlıdan eksik etme.Unutma sen bu dunyada başlı
başına bir yaşamsın ve bu yüzden bile
varlığın çok özel....
|
Geri::
Ana Sayfa::
|