::Seni Tarif Edemem::
|
Bugün her ölümle biraz ölürken, seni düşündükçe hayata
dönüyorum yeniden. |
Bir
dilin bütün sözcüklerini kullansam seni tarif edemeyeceğimi biliyorum. Su
olsan, dokunduğumda bozulurdun. Bozulmayan bir
"şey"din... Uykuda
görülecek bir rüya olsan uyanırdım, beni rüyamdan
uyandırmayacak bir Yalanım
yok. Uzaksın,
yakınsın, özlenensin ama bugün değil yarın gibi bir
"şey"sin sen. Kim
ne derse desin dönmeye niyetim yok. Bir
kentin ortasında tek başına kalsam da çığlık
çığlığa bağırarak söylerim seni sevdiğimi.
Bir
tek benim sevgimle yaşasa da bu sevda seviyorum seni. Sensiz
dallarımı yitirmiş bir ağaç gibi yapayalnız olurum,
kalabalığın ortasında bile. Fırtınalı bir
denizin en sakin limanı gibi bir "şey"sin sen. O
limandaki tek yolcu da ben... |
Geri:: |
Ó2001