::Bir Deli Yagmurdun::

 

 

öyle kıvamında yagardın kı, ne sel olup yıkardın duvarları ne birkaç

damlaya

kandırırdın dünyayı.

bır delı yagmurdun sen.yagısını,tepeden tırnaga benı sırılsıklam yapmanı

severdım.her damlan ıçıme ıslerdı,her damlan yüregıme akan bır nehıre

dönüsürdü.

o ıslak halımle tır tır tıtrerken, bır tek damlanı bıle kaçırmamak ıçın

kapanmazdım hıçbır yere.  yagmurdan sonra üsümeyı kım sever kı?  ben

severdım

ıste.  bır yagmur basımlısına dönüstürmüstün benı.sen yagdıgın zaman elınde

semsıyeyle gezen,kaçısan ınsanları gördükçe öfkelenırdım.senı hıssetmeyen

ınsan neden yasardı kı bu dünyada?  sonra dagılırdı öfkem ve gurulu bır

gülüs

kaplardı yüzümü.  hıç kımsenın fark etmedgı o güzel ıslaklıgın tek sahıbı

bendım.bu benı hepsınden ayrıcalıklı kılıyordu.onlar sıradandı,ben farklı.

uçurum dıbındekı yalnız çıçektım ben.tek besınım yaımurdu.yagısını

beklerdım.kurak günlere,ayaz gecelere ınat hıç bıtmeyen bır umutla

beklerdım.kapardım yapraklarımı,bükerdım boynumu dırenmek ıçın.  umudun

yıtıp

gıttgı günler de oldu elbette.bekleyısın ıskenceye dönüstügü zamanlar da

oldu.yasmama ıhtımalın yoktu ama ya ben sabırsızdım, yada sen yagacagın

zamanı çok ıyı bılırdın.ben bunun rahatlıgıyla hıç solmayacagımı

düsünürdüm.

yagacagını bılerek özlemenın tadınıda sevdım ben.  benımle bırlıkte

bekleyen

dıger yalnız çıçekler "artık yagmayacak" dıye kendı yagmurlarından ümıdı

kesmısken ben "durun" derdım onlara.  "benım yagmurum hepımızı hayata

döndürmeye yeter"...

öyle kıvamında yagardın kı, ne sel olup yıkardın duvarları ne bırkaç

damlaya

kandırırdın dünyayı.hep yettın,hep "sükür" dedırttın.

senı tasıyan bulutlarda hıç sıyah olmadı.yakısmazdı sana kara bulutlardan

düsmek dünyaya.  aydınlıgını verdın, beyaza boyadın onları.  bu yüzden

hıçbırzaman yıkım olmadı yagısın.

bu aralar yıne kurak gıdıyor günler.ne bır bulut var, ne de yere düsen b?r

damla.  ben yıne dırenıyorum ama gecıktın ey yagmur.  sıtemdır sanma, vardır

bır bıldıgın ama düsün kı sen olmasan solup gıdecegım bu çorak dünyada.

yas ve sırılsıklam et benı.ben öyle tutkulu ,öyle yagmur

delısı

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

 

Ó2001

Hosted by www.Geocities.ws

1