::Bilmelisin
Ki::
|
Bilmelisin ki.... Bazen
başkalarını affetmek yetmiyor.Bazen insanın kendisini de
affetmesi gerekiyo. |
Bilmelisin ki... Duvarda asılı duran diplomalar insanı
insan yapmaya yetmez. Bilmelisin ki... Aşk kelimesi ne kadar çok sık
kullanılırsa anlam yükü o kadar azalır. Bilmelisin ki... Karşındakini kırmamak ve
inançlarını savunmak arasında çizginin nereden geçtiğini
bulmak zor. Bilmelisin ki... Gerçek arkadaşlar arasına mesafe
girmez.Gerçek aşkların da! Bilmelisin ki.... Tecrübenin kaç yaşgünü partisiyle ilgisi yok,ne
tür deneyimler yaşadığınızla var. Bilmelisin ki.... Aile hep insanın yanında olmuyor.Akrabanız
olmayan insanlardan ilgi,sevgi ve güven öğrenebiliyorsunuz.Aile herzaman
biyolojik değil. Bilmelisin ki... Ne kadar yakın olursa olsunlar en iyi
arkadaşlar da ara sıra üzebilir.Onları affetmek gerekir. Bilmelisin ki.... Bazen başkalarını affetmek yetmiyor.Bazen
insanın kendisini de affetmesi gerekiyo. Bilmelisin ki... Şartler ve olaylar kim olduğumuzu
etkilemiş olabilir.Ama ne olduğumuzdan kendimiz sorumluyuz. Bilmelisin ki... İki kişi münakaşa ediyorsa bu
birbirlerini sevmedikleri anlamına gelmez.Etmemeleri de sevdikleri
anlamına gelmez. Bilmelisin ki.... Her problem kendi içinde bir fırsat saklar.Ve
problem fırsatın yanında cüce kalır. Bilmelisin ki.... Sevgiyi çabuk kaybediyorsun |
Geri:: |
Ó2001