::Benden Seni Anlatmami Isteselerdi::
|
Deselerdi
ciz onu ; cizerdim dünyayı , dunya hertarafı yedi veren gülleri
yedi renk açan en mevsimsiz çiçeklerin açtığı
nakışlı oyalı özenli bir dünya Ve korkardım kendi
çizdiğim dünyaya dokunmaya , korkardım çiçeklerin yaprakların
solmasından. |
Bana seni anlatmamı isteselerdi , Bir yürek anlatırdım içinde koskacaman
birdünya , dünyada kocaman bir fener ve sevgi yolu aydınlatan. Deselerdi yaz onu ; yazardım en güzel
şiirleri dilsiz istekleri dipsiz kuyu sarınçlarında yuvarlanan
aşkları. yazardım
parmnaların morarıncaya kadar yazardım yüreğim yorulup
duruluncaya kadar. Deselerdi ciz onu ; cizerdim dünyayı , dunya
hertarafı yedi veren gülleri yedi renk açan en mevsimsiz çiçeklerin
açtığı nakışlı oyalı özenli bir dünya Ve
korkardım kendi çizdiğim dünyaya dokunmaya , korkardım
çiçeklerin yaprakların solmasından. Deselerdi kim O ???? O derdim o işte yüreğinde deryaları
taşıyıpta tek bir dünyalıya konuşamayan, O
sınırsız sevgi deryasında yelken açıp giderken
sevgisini utangaç kişiliğine gömen biri idi. Ve O derdim ; Beni sabahlara kadar kendisini düşünmek zorunda
bırakan insafsız biri O konuşsa yüreğindeki allı
tebessümlerde kaybolurdum , konuşsa yanmadan yıkılmadan
söndürürdü beni derdim. Sigaram kadar
tiryakisi olduğum içkim kadar başımı döndüren ,
görmediğim kadar özlediğim , özlediğim kadar
dokunamadığım , dokunamadığım kadar
ürkek................... Ve O derdim Yaşayıpta yitirdiğim değil
yaşamayıpta bilmek istediğim , konuşmasını
beklediğim , kızıl dudaklarına hasretlendiğim hasreti
ile eridiğim , yanımda iken bile özlediğim gittiği yolu
kıskandığım aydınlık günlerimi
aradığım "" O DERDİM
"""""" |
Geri:: |
Ó2001