::Benden Seni Anlatmami Isteselerdi::

 

 

Deselerdi ciz onu ; cizerdim dünyayı , dunya hertarafı yedi veren gülleri yedi renk açan en mevsimsiz çiçeklerin açtığı nakışlı oyalı özenli bir dünya Ve korkardım kendi çizdiğim dünyaya dokunmaya , korkardım çiçeklerin yaprakların solmasından. 

 

Bana seni anlatmamı isteselerdi ,

Bir yürek anlatırdım içinde koskacaman birdünya , dünyada kocaman bir fener ve sevgi yolu aydınlatan. 

 

Deselerdi yaz onu ; yazardım en güzel şiirleri dilsiz istekleri dipsiz kuyu sarınçlarında yuvarlanan aşkları.  yazardım parmnaların morarıncaya kadar yazardım yüreğim yorulup duruluncaya kadar. 

 

Deselerdi ciz onu ; cizerdim dünyayı , dunya hertarafı yedi veren gülleri yedi renk açan en mevsimsiz çiçeklerin açtığı nakışlı oyalı özenli bir dünya Ve korkardım kendi çizdiğim dünyaya dokunmaya , korkardım çiçeklerin yaprakların solmasından. 

 

Deselerdi kim O ???? 

 

O derdim o işte yüreğinde deryaları taşıyıpta tek bir dünyalıya konuşamayan, O sınırsız sevgi deryasında yelken açıp giderken sevgisini utangaç kişiliğine gömen biri idi. 

 

Ve O derdim ;

 

Beni sabahlara kadar kendisini düşünmek zorunda bırakan insafsız biri O konuşsa yüreğindeki allı tebessümlerde kaybolurdum , konuşsa yanmadan yıkılmadan söndürürdü beni derdim.  Sigaram kadar tiryakisi olduğum içkim kadar başımı döndüren , görmediğim kadar özlediğim , özlediğim kadar dokunamadığım , dokunamadığım kadar ürkek................... 

 

 

Ve O derdim

 

Yaşayıpta yitirdiğim değil yaşamayıpta bilmek istediğim , konuşmasını beklediğim , kızıl dudaklarına hasretlendiğim hasreti ile eridiğim , yanımda iken bile özlediğim gittiği yolu kıskandığım aydınlık günlerimi aradığım

 

"" O DERDİM """"""

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

 

Ó2001

Hosted by www.Geocities.ws

1