::Bana Cilgin Diyorsun::
|
Sevgimi
anlamadigin ve ona saygi göstermedigin anda ölebilirim. Karsilik vermedigin anda degil. Birbirimizi
yeniden yaratmaya devam edelim.... |
Bana çilgin diyorsun, seni sevdigim için. Yaniliyorsun, sevmek çilginlik degil. Sevmek insan tarafimizi bulmamizdir bence. Biraz da yaklasmamizdir Tanriya zaman zaman. Dünyada sevmeyenlere, sevemeyenlere acimali. O, ot gelip, ot gidenlere acimali. Sevebilen insan kendini kesfetmis
insandir. Talihli insandir. Çektigi bütün acilara ragmen; mutlu, kivançli
insandir o. Asktir yücelten bizi ve
derinligimiz asktandir. Gerisi bos,
yalan. Asksa, sevmektir.
Durmadan, nefes alircasina sevmektir. Sevmakle sevilmek ayri seyler... Sevilmeyi çogaltmak, ona bir baska sekil
vermek, daha da yogunlastirmak onu, elimizde degil. Oysa ki, sevgimizi diledigimiz gibi yogurabilir,
diledigimiz sekli verebiliriz ona. Derinlikse derinlik, yükseklikse yükseklik,
genislikse genislik. Sevmekle gücümüz var, irademiz, aklimiz var. Biz variz sevmekte.
Sevmek, yaratmaktir bir bakima. Sevilmekse; yaratilmak... Demek ki, biz seninle birbirimizi yaratiyoruz
durmadan. Sen beni yarattikça
güzelsin iste ve ben seni yarattikça güçlüyüm, daha bir insanim. Beni sevmeseydin yine bir sey degismeyecekti benim
için. Sen biraz eksik kalacaktin,
biraz sen kaybedecektin. O kadar. Simdi insanlarin en güzeliyiz, en iyisiyiz elbette. Seviyoruz , seviliyoruz . Sevgimi anlamadigin ve ona saygi göstermedigin anda
ölebilirim. Karsilik vermedigin anda
degil. Birbirimizi yeniden yaratmaya devam edelim.... |
Geri:: |
Ó2001