::Bahamali Martilar::
|
Iste bu misralari orda karaliyorum; iste demir aldi silebimiz, Gidiyor, gidiyor, gidiyorum........ |
Bahamali martilar beni çagirdi, bir ikinci bahar
gecesi Yalan söyledim, yirtik blucinli tayfalara, Seni sevmedigimi
söyledim. Oysa rihtimlar en sarkili
dalgalarla yikaniyordu, Midye kabuklarinda sakladim gözyaslarimi; Hastaydim,
kirik kötümser bir öksürük yapismisti bogazima Seni unutmak
gerekiyordu...... * * * Bahamali martilar beni çagirdi, bir ikinci bahar
gecesi, Iskele fenerlerinin altinda oturup seni bekledim sevgilim Ellerim
islakti,gözlerim islakti Gelip caydirabilirdin beni gitmekten Oturup sigara
içer,anlasabilirdik.. Sana tapacagim
yalan degildi benim olursan Seni seviyordum,seni istiyordum...... Bahamali martilar beni çagirdi, bir ikinci bahar
gecesi Filler gibi içtim liman meyhanelerinde; seni unutmak için içtim.. Senin sokaginda geceler yildizsizdi, senin
sokaginda gece yagmur yagiyordu Ben zayiftim,çabuk islaniyordum Bana sevmek
yaramiyordu, ben sevilemiyordum... Bahamali martilar beni çagirdi, bir ikinci bahar
gecesi Sana birakacagim bu kentin üç semtinde üç damla gözyasi döktüm,
Birincisi seni ilk gördügüm yerdi, ikincisi seni ilk öptügüm yerdi
Üçüncüsü..... söylemeye dilim
varmiyor, üçüncüsü bana git dedigin yerdi Iste bu misralari orda karaliyorum;
iste demir aldi silebimiz, Gidiyor,gidiyor,gidiyorum........ Edgar Allan Poe |
Geri:: |
Ó2001