::Ayrilik::
|
Gidersen,sözun
ayaklarina geciyorsa, ayaklarin yakinimdan gecmeyecek... Ayriligi sectin mi buyuk olacak ayrilik... |
Ayriligi sectin
mi her seyi götüreceksin yaninda... Geriye hiç bir sey kalmayacak. Söylenmemis sözler kalmamali biraktigin
yerde -ki ben en cok onlari duydum-...
Gittin mi adamakilli gideceksin.
Hic bir özlem kalmamali dönüsleri emziren... Demem o ki böyle gidilmez.
Buyuk olmali ayrilik... Ucsuz
bucaksiz, dursuz duraksiz olmali...
Telefonun numaralari sesime dusmemeli,yollarin yoluma
degmemeli... Hic bir aniya,hic bir
dizeye, hic bir sarkiya yenilmemeli ayrilik.
Siirler okununca unutulmali, hasret dokununca uyutulmali... Rakinin,sarabin diktasinda titrerken
yurek,gözyaslarinin debisi arttiginda,gece inmisken ayakparmaklarina kadar,
yahut gun dogarken,yataginin diger yastigindaki bosluk tecavuz ederken gözlerine,
ne bileyim tek basina yiyecegin sofrana iki kisilik servis actiginda
susacaksin,duracaksin... Gitmenin
hakkini vereceksin... Ayrilk gurur
duymali seninle. Gidersen,sözun
ayaklarina geciyorsa, ayaklarin yakinimdan gecmeyecek... Ayriligi sectin mi buyuk olacak ayrilik... |
Geri:: |
Ó2001