::Ask
Mektubum::
|
minik
yüreği aşk dolu sevgilim,beni bırakıp gittiğinden bu
yana anılarını kalbimin kasasında saklıyorum,ben
aslında öldüğünü düşünüp avunuyorum.. yaşayıp
da beni terketmiş olman zihnimi incitiyor... ancak senin başkasıyla olsa da mutlu
olacağını bilmek ,ben sensizlikten çıldırsam da beni
mutlu ediyor.. |
sürekli kırbaçlanan beynimin biçare halinden
sorumlu sevgilim;beni de kat yolculuğuna..bu iki karanlığın
arasındaki sıkışıklığımı seninle
paylaşmakla onurlandır beni..senin adına bekletiyorum
gecelerimi,şimdi kanatlarında olmak bir meleğin, ne kadar
kolay bilemezsin..ama ben senin olmadığın bir yerküre de seni
anlatmakla mutlu oluyorum...ve yeşertiyorum tüm acılarımı
her ayrılıkta.yeşertiyorum ki bir daha ölmeyesin.n"olur
bir daha ölme sevgilim..aşkımız bunu da kaldırabilecek
kadar dirayetli olsa da sen en iyisi bir daha kırma beni... sen oldukça yüzecek sanırdım
balıklar,ya da biz oldukça koşacak zannederdim ceylanlar.. ama işte sen de yoksun, biz de;zamanın
balıkçılarının avlanmasını izlemek istemiyorum
artık.avcıların dağda kurşun saçmasını
duymak istemiyorum. benim tek kaygım sen oldun bıtanem,tek
amacım seninle yeniden balon balıkçıklarının
hikayesını konusabılmek oldu.ya da öpebilmek oldu seni bir
ıssız akşamda.. bulutlara haber versem gelir mısın?yahut
yırtsam göğü gösterir misin kendini bana? şimdi hasretinin ucunu kırpıp gemi
yaptım,büyüyorum seninle açık denizlerde. hani sözün sözdü?oyunbozanlık yoktu?gelecektin
benimle...bozmayacaktın kuralımızı minik burunlu
sevgilim...hani bozmayacaktın.... bastonumuzun üzerinde elimiz kavuştuğunda
bile tökezleyecek kadar heyecanlanacaktık ama biz hiç
düşmeyecektik.. tam pes edecekken birbirimizi kucaklayacaktık. bir annenin yüreğinde,bir çingene
kızın neşesinde büyücektik.oysa ne çok uçurumu vardı
hayatımızın,düşünemedik... minik yüreği aşk dolu sevgilim,beni
bırakıp gittiğinden bu yana anılarını kalbimin
kasasında saklıyorum,ben aslında öldüğünü düşünüp
avunuyorum..yaşayıp da beni terketmiş olman zihnimi
incitiyor... ancak senin başkasıyla olsa da mutlu
olacağını bilmek ,ben sensizlikten çıldırsam da beni
mutlu ediyor.. bir gün ölüm bizi ayıracak olursa,şunu
bilmeni isterim; sana aşık olmak,sensizken bile
güzeldi..her şey için sağol.... |
Geri:: |
Ó2001