::Ask
Dedigin Nedir ki::
|
tanimlayamazsin
anlatamazsin bana , kelimelerin gucu yetmez buna.. ancak gozlerinde gorebilirim , ellerinde hissedebilirim
askini.. seni seviyorumlar yorar
yurekleri.. soylenmemisleri ozlerim daima.. vermediklerini isterim belki.. anlatilmamislarimi anlayan biri ol benim
icin... |
ASK DEDIGIN NEDIR KI? Hayatin aci tatli tum surprizlerini ardi ardina
yolumuza dizdigi coguna hazirliksiz yakalandigimiz bir oyundur bazen.. ve bazen biri digeri ugruna kendimizden
baska yonlere sapip baskasi gibi olmanin ilk adimlarini atmayi ogrendigimiz
uzunca bir yol.. her yolun varacagi
bir yer, bir son oldugunu bile bile cikmaz miyiz yola hepimiz.. sonunu bildigimiz oyunlari oynar, cevabini
bildigimiz Sorulari sormaz miyiz bazen..
her defasinda yeni acilarin ardinan "bir daha yok" diyerek
yeni asklara kosmaz miyiz.. biz mi
seceriz onlar mi gelir konar yuregimize , ayirdina varamadan bir bakariz yine
ayni ufuklarda yeni maceralara kanat acmis yuregimiz.. gereklilik acimasiz bir kiskactir.. olmasi gereken.. kurallari olan belki..hangimiz yuregimize kurallara gore
oynamasini ogretebiliriz..
hangimiz.. aska kural
koyabiliriz.. Ask belki de tanrinin bize verdigi en basedilmez
duygu degil midir.. bir gun zamanin
icinden cikip gelecek biri yasamin icinde arayip da bulamadiklarini
gosterecek sana isteyip de korktuklarini, ozleyip de yasakladiklarini kacipta
gormek istemediklerini bir anda cikarip icinden seriverecek onune dehsetle
bakacaksin, kaybettiklerine, vazgectiklerinene donup gidebileceksin eskisi
gibi ne de kalmak isteyeceksin gonul rahatligiyla zincirlerini kirmak,
bedeninden ayrilmak isteyeceksin nereye donsen gec kaldiklarinin isyaninin
cigliklarini duyacaksin kendinle yuzyuze gelmeye karar verdiginde seveceksin
aynadaki goruntunu pismanligin kokusunu sokup atacaksin uzerinden ozgur
olacaksin korkulardan orulmus duvarlarin ardindan mutlu olmak yakismaz bize
.. ask yoktur diye haykirmak yuzyillara ihanet etmek
sayilmaz mi?.. olmayani yasamaya
calisan bir grup zavalli insan durumuna dusurmez mi bizi?.. ben belki daglari delemem belki
gokyuzunden gunesi indiremem masallardaki gibi ama kendi masalimda ki en
guzel en gercek bolumu hazirlarim senin icin..ask gozleri gormeyen insalarin
dunyayi tanimalari gibidir bazen..
gormedigimiz ama hissettigimiz yureklerin karanliga gomulmus tum
koselerindeki elektrigi hissettirir bize..
sonsuza kadar surecek sanilan dongulerde hayatin tum yokuslarina
sursede seveni ... yine de yolun
sonuna ulasmaya calisilan bir savastir iki kisi arasinda.. her golgeyi sevemezsin..onlarca golgenin
arasindan seninkine benzeyene rastladiginda hissetigin bir seydir ask.. tanimlayamazsin anlatamazsin bana , kelimelerin gucu
yetmez buna.. ancak gozlerinde
gorebilirim , ellerinde hissedebilirim askini.. seni seviyorumlar yorar yurekleri.. soylenmemisleri ozlerim daima.. vermediklerini isterim belki..
anlatilmamislarimi anlayan biri ol benim icin... |
Geri:: |
Ó2001