::Ask Dedigin Nedir ki::

 

 

tanimlayamazsin anlatamazsin bana , kelimelerin gucu yetmez buna..  ancak gozlerinde gorebilirim , ellerinde hissedebilirim askini..  seni seviyorumlar yorar yurekleri..  soylenmemisleri ozlerim daima..  vermediklerini isterim belki..  anlatilmamislarimi anlayan biri ol benim icin...

 

ASK DEDIGIN NEDIR KI?

 

Hayatin aci tatli tum surprizlerini ardi ardina yolumuza dizdigi coguna hazirliksiz yakalandigimiz bir oyundur bazen..  ve bazen biri digeri ugruna kendimizden baska yonlere sapip baskasi gibi olmanin ilk adimlarini atmayi ogrendigimiz uzunca bir yol..  her yolun varacagi bir yer, bir son oldugunu bile bile cikmaz miyiz yola hepimiz..  sonunu bildigimiz oyunlari oynar, cevabini bildigimiz Sorulari sormaz miyiz bazen..  her defasinda yeni acilarin ardinan "bir daha yok" diyerek yeni asklara kosmaz miyiz..  biz mi seceriz onlar mi gelir konar yuregimize , ayirdina varamadan bir bakariz yine ayni ufuklarda yeni maceralara kanat acmis yuregimiz..  gereklilik acimasiz bir kiskactir..  olmasi gereken..  kurallari olan belki..hangimiz yuregimize kurallara gore oynamasini ogretebiliriz..  hangimiz..  aska kural koyabiliriz..

 

Ask belki de tanrinin bize verdigi en basedilmez duygu degil midir..  bir gun zamanin icinden cikip gelecek biri yasamin icinde arayip da bulamadiklarini gosterecek sana isteyip de korktuklarini, ozleyip de yasakladiklarini kacipta gormek istemediklerini bir anda cikarip icinden seriverecek onune dehsetle bakacaksin, kaybettiklerine, vazgectiklerinene donup gidebileceksin eskisi gibi ne de kalmak isteyeceksin gonul rahatligiyla zincirlerini kirmak, bedeninden ayrilmak isteyeceksin nereye donsen gec kaldiklarinin isyaninin cigliklarini duyacaksin kendinle yuzyuze gelmeye karar verdiginde seveceksin aynadaki goruntunu pismanligin kokusunu sokup atacaksin uzerinden ozgur olacaksin korkulardan orulmus duvarlarin ardindan mutlu olmak yakismaz bize ..

ask yoktur diye haykirmak yuzyillara ihanet etmek sayilmaz mi?..  olmayani yasamaya calisan bir grup zavalli insan durumuna dusurmez mi bizi?..  ben belki daglari delemem belki gokyuzunden gunesi indiremem masallardaki gibi ama kendi masalimda ki en guzel en gercek bolumu hazirlarim senin icin..ask gozleri gormeyen insalarin dunyayi tanimalari gibidir bazen..  gormedigimiz ama hissettigimiz yureklerin karanliga gomulmus tum koselerindeki elektrigi hissettirir bize..  sonsuza kadar surecek sanilan dongulerde hayatin tum yokuslarina sursede seveni ...  yine de yolun sonuna ulasmaya calisilan bir savastir iki kisi arasinda..  her golgeyi sevemezsin..onlarca golgenin arasindan seninkine benzeyene rastladiginda hissetigin bir seydir ask..

tanimlayamazsin anlatamazsin bana , kelimelerin gucu yetmez buna..  ancak gozlerinde gorebilirim , ellerinde hissedebilirim askini..  seni seviyorumlar yorar yurekleri..  soylenmemisleri ozlerim daima..  vermediklerini isterim belki..  anlatilmamislarimi anlayan biri ol benim icin...

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

 

Ó2001

Hosted by www.Geocities.ws

1