::A$ka Dair::
|
Hep o saatlerde
yaşamaktan ölürüz diye korkardık. Akşamın
ıstıraplı eşiğini geçtikten sonra mutfağa giderdi çay
yapmaya çay yarım
kalırdı, gider içeri ölesiye
sevişirdik... |
tekrar tekrar... acıya doyana dek Kaçıp kaçıp
sığındığınız o yaslı evdi hep gözyaşı loşluğunda, yarım
sıcaklıkta, kırgın perdeler, unutkan masamız, uzak sahillerde çekilmiş
fotoğraflarımızdan hep mahçup bir sevgi taşardı. Alıngandı
şarkılarımız, alkole dayanıksız Saatler boyu, nefes nefese planlar yapardık, heyecanla yürürdük düşlerimizde, bu kadarı çoktu bize, yorulurduk Birimizin bakışı yeterdi hayallerimizin kanatlarını yakmaya... Sonra önüne düşerdi saçları gün biterdi Hep o saatlerde yaşamaktan ölürüz diye korkardık. Akşamın ıstıraplı
eşiğini geçtikten sonra mutfağa giderdi çay yapmaya çay yarım kalırdı, gider içeri ölesiye sevişirdik... O yaslı evden günlerden dışarı
çıkmazdık kaç gün, kaç ölüm, kaç öykü tükenip biterdi ellerimizde. Bir gün gelir o yaslı ev bize dar gelirdi unutulmuş istasyonlara giderdik, ayrı
ayrı bizim gibi insanların yazdığı
öyküleri okurduk, yüreklerimiz bir hüzün oyuncağıydı sanki, olmaadık şeylere ağlardık. Dokunaklı bir filmin sonu gibiydi hayatımız tekrar, tekrar; acıya doyana dek Cezmi Ersöz Şehirden Bir Çocuk Sevdin Yine |
Geri:: |
Ó2001