|
Reddedilmekten deli gibi korktugum icin hicbir zaman ona
duygularimdan soz etmemistim. Ya onu arasa idim ve o da bana hayir dese idi?
Olabilecek en kotu sey ne idi? Bana hayir demesi ve onunla olamamam.
|
NASIL KAYBETTIM
Onu ilk gordugum gunu asla unutamam, bir ruya gibiydi. Piril piril parlayan
gozleri, sicacik gulumsemesi ile kendisini taniyan insanlari (ozellikle
erkekleri) muthis etkiliyordu.
Fiziksel guzelligi de buyuleyici olmasina ragmen ben onu her zaman gozle
gorulmeyen erdemleri nedeni ile hatirlayacagim. Insanlarin dertlerini dert
edinir ve onlari hic sikayet etmeden dinlerdi. Mizah anlayisi sayesinde
gununuzu senlendirir ve guc anlarinizda her zaman dogru sozcukleri bulup
kendinizi iyi hissetmenizi saglardi. Hem kizlar, hem de erkekler ona bir
yandan hayranlik, bir yandan da saygi duyarlardi. O ise inanilmayacak kadar
mutevazi idi.
Soylemeye gerek yok, pesinde bir cok erkek vardi. Ben de bunlara dahildim.
Bir gun onunla sinifa kadar yurudum. Hatta bir keresinde, sadece o ve ben
yemek yedik. Mutluluktan ucuyordum. Surekli, "Ah, ne olur onun gibi bir
kiz arkadasim olsa" diye dusunuyordum. O zaman baska hicbir kiza
bakmazdim. Ama bu kadar muthis bir kiz elbette ki benden cok daha ustun biri
ile beraber olabilirdi, kendime hic sans tanimiyordum.
Mezun olurken ona elveda dedim.
Bir yil sonra, onun en iyi arkadasi ile karsilastim. Bogazimda bir yumru ile
onun nasil oldugunu sordum.
"Nihayet seni unutmayi basardi" dedi.
"Sen neden soz ediyorsun" diye sordum.
"Sen ona cok zalim davrandin. Hep onunla sinifa yuruyor ve onunla
ilgilenmis gorunuyordun. Birlikte yemek yediginiz gunu hatirliyor musun?
Ertesi hafta belki ararsin diye telefonun basindan ayrilmamisti. Senin onu
arayacagindan ve bir randevu isteyeceginden o kadar emindi
ki!"
Reddedilmekten deli gibi korktugum icin hicbir zaman ona duygularimdan soz
etmemistim. Ya onu arasa idim ve o da bana hayir dese idi? Olabilecek en kotu
sey ne idi? Bana hayir demesi ve onunla olamamam. Peki simdi ne oldu? Zaten
onunla birlikte olamadim! En kotusu de ne biliyor musunuz?
Buyuk bir olasilikla bana hayir demeyecekti...
J.Schlatter
SEVEREK ASLA BIR SEY KAYBETMEZSINIZ. AMA HIC BIR SEY YAPMADAN DURURSANIZ, HER
ZAMAN KAYBEDERSINIZ.
|
Geri::
Ana Sayfa::
|