::Yasam Kisadir::

 

 

 

 

Kimseye küsmedim, sitem de etmiyorum.  Hesap sormak gibi bir kaygım da yok.Daha yükseklere ulaşabilmek için terkettim bu ağırlıkları.  Daha yapacak çok şey var, biliyorsunuz zaman beklemiyor.

Yasam Kisadir

 

"Yaşam kısadır; elindeki yaşamın değerini anladığın süre daha kısa,

anladığın değeri yaşayabileceğin kaliteli süre çok daha kısadır.  Sitem, küsmek, haddini bildirmek, hesap sormak; balonundaki safralardır; yükseklere, çok yükseklere uçmanı engelleyen.  Otoyolda,arabanın çekik el freni; hayatını doldurduğun cebindeki kocaman söküktür.  Bunca yaşanacak, öğrenecek, öğretecek, üretecek,paylaşacak güzellik varken ve bunlara yetişebilmek için yanıp tutuşurken;küçücük cebindeki kocaman söküktür...

 

Yaşam, emre amade olmayacak, lastik bir damga gibi her gün aynı işleri yapmayacak, demirbaşa kayıtlı bir masada baş sallayıp maaş almayacak, beş yaşında izlediğin bir çizgi film kadar kısadır.  Kısa metrajlıdır gözlerinin önünden bir çırpıda geçenler; kısa, kısacık yaşamın sonlanırken..."

 

Su yolunda akar demiş eskiler.  Evet, su yolunda akıyor; bazen tepelerden aşağı doğru çağlıyor.  Ardından bir ovada soluklanıyor yavaş yavaş.  Kimi zaman güneşe kaptırıyor umutlarını, kimi zamansa ayazlara kurban oluyor beklentiler.  Bazen bir bendin ardında tutsak kalıyor varlığı; akacak bir yol bulamıyor.  Tek kaygı varlığı korumak oluyor ve bu kaygı aksiyon dürtüsünün ardında kaldığı gün su ne bendi dinliyor ne de yokuşu.  Denize ulaşma, evrenle bütünleşme isteği kavuruyor her bir molekülü ve hayat devam ediyor.  Şu an çağlama coşma zamanı değil zaman.  Belki ovalarda soluklanma, belki de bir bendin ardında varlıkla yokluk arasında bir mücadele dönemi.

Kim bilebilir ki...?

 

Kimseye küsmedim, sitem de etmiyorum.  Hesap sormak gibi bir kaygım da yok.Daha yükseklere ulaşabilmek için terkettim bu ağırlıkları.  Daha yapacak çok şey var, biliyorsunuz zaman beklemiyor.  Burda bir çiçek soluyor, ya da çiçekler...  Sizce nedir, hangisidir en güzel çiçek?  Bence meyveye dönmek için solanlarıdır.  Tanrı hepimize meyveye dönme şansı verir inşallah.  Şimdi meyveye dönme, yeni çiçeklerin babası olma vakti...  Solmak bir son değil,bir başlangıç aslında.  O zaman geçmişe bir "elveda" değil, yeni bir güne "merhaba" olmalı dudaklarımızdan dökülen...

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

Ó2002

Hosted by www.Geocities.ws

1