::Kelebek
Gibi Ol::
|
Ne
güzel kendi çaresizliğine ağlayabildiği gibi,
başkalarının çaresizliğine de ağlayabilmek
sevinciyle neşelenmek... |
Kelebek
gibi ol... Konduğun zambak, öptüğün gül,
kokladığın menekşe senden incinmesin. Kelebek
gibi ol... Konduğun zambak, öptüğün gül, kokladığın
menekşe senden incinmesin. Kanatlarında güzellik tohumları
götürdüğünü, bu güzellik tohumlarının hayat bulmuş
halinin sen olduğunu anlatabilirsen, problemi çözmüş olursun. Sen
hiçbir gülün, bir şekerin asık surat, kin dolu bir kalbe
sunulduğunu gördünmü? Gözyaşı
sevgisinden hoşgörüsünden, merhamet ve şefkatinden
yumuşamış bir gönlün aşk deyince, sevgili deyince,
gözlerde belirip yanaklarından aşağı düşen, bir
damlası güneşi söndürecek kadar değerli hazine... Ne güzel
kendi çaresizliğine ağlayabildiği gibi,
başkalarının çaresizliğine de ağlayabilmek
sevinciyle neşelenmek... Kelebek,
Oysa ömrün bir mevsimlik bile değil, yokolacaksın kelebek,
unutulacaksın, ağlayacaksın kelebek... göz yaşların
güzelliklerin destanını yazacak... Kelebek
gibi ol, Konduğun zambak, öptüğün gül kokladığın
menekşe senden incinmesin... PaSKaL
mayıs 2001 |
Geri:: |
Ó2002