::Kim
Bir Karisi olsun Istemez::
|
Bunu anlayisla karsilayacak bir karim
olmali .Eger bir rastlanti eseri simdiki karimdan daha uygun biriyle
karsilasirsam,karimi yenisiyle degistirme ozgurlugumun de olmasi gerekir.Yeni
bir hayata baslayabilmem icin karimdan cocuklari almasini ve benim de yuzde
yuz ozgur olabilmem icin onlarin tum sorunlariyla ilgilenmesini beklerim. |
BİR ERKEĞİN AĞZINDAN...... Kim Bir Karisi Olsun Istemez Bir
Karim Olsun Istiyorum Karilar olarak siniflandirilan insanlardan biriyim.Ayni
zamanda anneyim.Bir sure once karisindan yeni bosanmis bir arkadasima
rastladim.Bir cocugu vardi ve tabii ki eski karisiyla yasiyordu cocuk.Yeniden
evlenmek istedigini soyledi.Bir aksam evde utu yaparken bu arkadasim aklima
geldi ve "bir de benim karim olsa hic fena olmaz" diye
dusundum.Neden bir karim olsun istiyordum. Kendimi
ve bakmakla yukumlu oldugum digerlerini destekleyebilmek icin. Yuksek
ogrenimimi bitirmek isterim.Karim ben okulu bitirene kadar calisip
bakar. Cocuklarimiza da bakar
.Onlarin doktor-disci randevularini.Iyi beslenmelerini saglar.her zaman temiz
ve bakimli olmalarina dikkat eder. Karimin
cocuklarima her zaman sevgi gostermesini,okul ve derslerimden zaman
ayiramayacagim icin cocuklari gezdirmek,hasta olduklarinda bakmak,ozel ilgi
gerektigi zamanlarda ilgilenmek karimin gorevleri arasinda olur. Karimin gerektigi zaman isten izin
alabilmesi mumkun olmali,ama bu isten atilmasina neden olmamali.Bu izin
almalar maasindan kesintilere neden olabilir,ancak o kadarina goz yumabilirim
Karimin benim fiziksel ihtiyaclarimida karsilamasi gerekir. Evimi temiz tutup benim ve cocuklarin
arkasindan toplayip duzeltir.Giysilerimi temiz ve utulu,esyalarimi da
aradigim zaman bulabilmem icin yerli yerinde olmasina ozen gosterir. Karimin iyi bir asci olmasini,yemek
alisverisini ve pisirecegi yemekleri iyi planlamasini,yemekte bana ve
cocuklara guler yuzlu davranmasini yemekten sonra da benim ders calisabilmem
icin bulasiklari yikamasini isterim.
Hasta oldugum zaman bana bakip ilgi gosterir,kacirdigimdersler icin
beni avutur. Tatile gittigimizde
dinlenebilmem icin cocuklarin beni rahatsiz etmemelerini saglar. Karimin
gorevlerinden yakinmamasini dilerim.Ancak calismalarimda karsilastigim
sorunlari anlatmak istedigimde beni ilgiyle dinlemesini ve gerektiginde
yazdiklarimi temize cekmesini beklerim.
Karimin sosyal hayatimin ivir ziviriyla ilgilenmesi gerekir.Disari
cikacagimiz zamanlarda cocuk bakicisi bulmasini,arkadaslarimi eve davet
ettigimde ozel yemekler yapip ikram etmesini,ancak ben ve arkadaslarim
ilgimizi ceken konularda konusurken sozumuzu kesmemesini isterim. Cocuklarin beni ve konuklarimi rahatsiz
etmemeleri icin karimin onlara erken yatirmasini isterim.Konuklarimizin
kullukleri temiz mi,tabaklari bosalmis mi,ickileri varmi,kahveleri tam
istedikleri gibi mi?Bu gibi ayrintilara ozen gostermesi gerekiyor. Karimin
cinsel gereksinimlerim konusunda da duyarli davranmasini isterim.Istedigim
zaman tutkuyla sevismeli ve beni doyuma ulastirmali.Ve tabii eger havasinda
degilsem benden cinsel ilgi beklememeli.
Baska cocuk istemedigimden karimin dogum kontrolu konusunda tum
sorumlulugu almasi gerekir. Bana
sadik olmasi,entellektuel hayatimin birtakim kiskancliklarla kesintiye
ugramamasi bakimindan onemli.Ancak benim cinsel ihtiyaclarim monogamiye kati
bir bagliligi gerektirmeyebilir.Bunu anlayisla karsilayacak bir karim olmali
.Eger bir rastlanti eseri simdiki karimdan daha uygun biriyle karsilasirsam,karimi
yenisiyle degistirme ozgurlugumun de olmasi gerekir.Yeni bir hayata
baslayabilmem icin karimdan cocuklari almasini ve benim de yuzde yuz ozgur
olabilmem icin onlarin tum sorunlariyla ilgilenmesini beklerim. Okulu bitirip te ise basladigimda karimin
kendini tam anlamiyla gorevlerine adayabilmesi icin isini birakip evde
oturmasini isterim. Tanrim
!! Kim bir karisi olsun istemez ki
??? |
Geri:: |
Ó2002