::Kim Bir Karisi olsun Istemez::

 

 

 

 

Bunu anlayisla karsilayacak bir karim olmali .Eger bir rastlanti eseri simdiki karimdan daha uygun biriyle karsilasirsam,karimi yenisiyle degistirme ozgurlugumun de olmasi gerekir.Yeni bir hayata baslayabilmem icin karimdan cocuklari almasini ve benim de yuzde yuz ozgur olabilmem icin onlarin tum sorunlariyla ilgilenmesini beklerim.

BİR ERKEĞİN AĞZINDAN......

Kim Bir Karisi Olsun Istemez

 

 

Bir Karim Olsun Istiyorum Karilar olarak siniflandirilan insanlardan biriyim.Ayni zamanda anneyim.Bir sure once karisindan yeni bosanmis bir arkadasima rastladim.Bir cocugu vardi ve tabii ki eski karisiyla yasiyordu cocuk.Yeniden evlenmek istedigini soyledi.Bir aksam evde utu yaparken bu arkadasim aklima geldi ve "bir de benim karim olsa hic fena olmaz"

diye dusundum.Neden bir karim olsun istiyordum.

 

Kendimi ve bakmakla yukumlu oldugum digerlerini destekleyebilmek icin.

Yuksek ogrenimimi bitirmek isterim.Karim ben okulu bitirene kadar calisip bakar.  Cocuklarimiza da bakar .Onlarin doktor-disci randevularini.Iyi beslenmelerini saglar.her zaman temiz ve bakimli olmalarina dikkat eder.

 

Karimin cocuklarima her zaman sevgi gostermesini,okul ve derslerimden zaman ayiramayacagim icin cocuklari gezdirmek,hasta olduklarinda bakmak,ozel ilgi gerektigi zamanlarda ilgilenmek karimin gorevleri arasinda olur.  Karimin gerektigi zaman isten izin alabilmesi mumkun olmali,ama bu isten atilmasina neden olmamali.Bu izin almalar maasindan kesintilere neden olabilir,ancak o kadarina goz yumabilirim Karimin benim fiziksel ihtiyaclarimida karsilamasi gerekir.  Evimi temiz tutup benim ve cocuklarin arkasindan toplayip duzeltir.Giysilerimi temiz ve utulu,esyalarimi da aradigim zaman bulabilmem icin yerli yerinde olmasina ozen gosterir.  Karimin iyi bir asci olmasini,yemek alisverisini ve pisirecegi yemekleri iyi planlamasini,yemekte bana ve cocuklara guler yuzlu davranmasini yemekten sonra da benim ders calisabilmem icin bulasiklari yikamasini isterim.  Hasta oldugum zaman bana bakip ilgi gosterir,kacirdigimdersler icin beni avutur.  Tatile gittigimizde dinlenebilmem icin cocuklarin beni rahatsiz etmemelerini saglar.

 

Karimin gorevlerinden yakinmamasini dilerim.Ancak calismalarimda karsilastigim sorunlari anlatmak istedigimde beni ilgiyle dinlemesini ve gerektiginde yazdiklarimi temize cekmesini beklerim.  Karimin sosyal hayatimin ivir ziviriyla ilgilenmesi gerekir.Disari cikacagimiz zamanlarda cocuk bakicisi bulmasini,arkadaslarimi eve davet ettigimde ozel yemekler yapip ikram etmesini,ancak ben ve arkadaslarim ilgimizi ceken konularda konusurken sozumuzu kesmemesini isterim.  Cocuklarin beni ve konuklarimi rahatsiz etmemeleri icin karimin onlara erken yatirmasini isterim.Konuklarimizin kullukleri temiz mi,tabaklari bosalmis mi,ickileri varmi,kahveleri tam istedikleri gibi mi?Bu gibi ayrintilara ozen gostermesi gerekiyor.

 

Karimin cinsel gereksinimlerim konusunda da duyarli davranmasini isterim.Istedigim zaman tutkuyla sevismeli ve beni doyuma ulastirmali.Ve tabii eger havasinda degilsem benden cinsel ilgi beklememeli.  Baska cocuk istemedigimden karimin dogum kontrolu konusunda tum sorumlulugu almasi gerekir.  Bana sadik olmasi,entellektuel hayatimin birtakim kiskancliklarla kesintiye ugramamasi bakimindan onemli.Ancak benim cinsel ihtiyaclarim monogamiye kati bir bagliligi gerektirmeyebilir.Bunu anlayisla karsilayacak bir karim olmali .Eger bir rastlanti eseri simdiki karimdan daha uygun biriyle karsilasirsam,karimi yenisiyle degistirme ozgurlugumun de olmasi gerekir.Yeni bir hayata baslayabilmem icin karimdan cocuklari almasini ve benim de yuzde yuz ozgur olabilmem icin onlarin tum sorunlariyla ilgilenmesini beklerim.  Okulu bitirip te ise basladigimda karimin kendini tam anlamiyla gorevlerine adayabilmesi icin isini birakip evde oturmasini isterim.

Tanrim !!  Kim bir karisi olsun istemez ki ??? 

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

Ó2002

Hosted by www.Geocities.ws

1