::Gittin::

 

 

 

 

Ben seni çoktan unuttum.  Ama gitmeseydin ne iyi olurdu.  Geleceksin değil mi?

Söz verdin unutma emi.  Aslında seni unutmak kolay ama. 

GİTTİN

 

Ne yapayım?  Kaç gün yalvardım ardından.  Dinlemedin.  Sanma ki sonsuza kadar sürer ayrılık acısı.  İnanmazsan dokun yüreğime.  Bak soğudu işte hüznüm.  Bu gün artık göz pınarlarım da kurudu.  Alıştım işte.  İnsan dediğin kabrine bile alışır.  Bir kaç gün daha geçsin üstünden.  Yine güle, oynağa düşerim sokaklara.  Seni kandırmasın soluk benzim.  Bak yanaklarıma yeniden kan gelmeye başladı bile.

İnsan olana sevda dolu bak bu sokaklar.  Kim demiş "senin sevdiğin gibi beni hiç kimse sevemez" diye.  .  Çok değil üç ay sonra bahar gelir.  Döndürür başımı yine.  Yeniden şiirler yazmaya başlarım çiçek yığını ağaçlara, kuşların şarkılarına.  Bir bahar geçmeden üstünden, yağmurlar geçmeden, koşa koşa bulutlar geçmeden sevilmez yeniden elbet.  Hele bir kırkın çıksın.  Yeni sevdalar filizlensin diye cemre düşecek bana biliyorum.  Unutmak için seni içkiye düşerim sandın.  Recep'in Meyhanesi'nde sabahlarım sandın.  Bir kaç ay.  Adam sende.  ..

Ben seni çoktan unuttum.  Ama gitmeseydin ne iyi olurdu.  Geleceksin değil mi?

Söz verdin unutma emi.  Aslında seni unutmak kolay ama.  Gözlerini unutamıyorum bir türlü.  Yağmurda sinemadan dönüşümüzü unutamıyorum..

Gerisi kolay da.  Yazıp kitabının arasına koyduğum mektupları unutamıyorum.

 

Seyfullah Caliskan

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

Ó2002

Hosted by www.Geocities.ws

1