::Gittin::
|
Ben seni çoktan unuttum. Ama gitmeseydin ne iyi olurdu.
Geleceksin değil mi? Söz verdin unutma emi. Aslında seni unutmak kolay ama. |
GİTTİN Ne
yapayım? Kaç gün yalvardım
ardından. Dinlemedin. Sanma ki sonsuza kadar sürer
ayrılık acısı.
İnanmazsan dokun yüreğime.
Bak soğudu işte hüznüm.
Bu gün artık göz pınarlarım da kurudu. Alıştım işte. İnsan dediğin kabrine bile
alışır. Bir kaç gün
daha geçsin üstünden. Yine güle,
oynağa düşerim sokaklara.
Seni kandırmasın soluk benzim. Bak yanaklarıma yeniden kan gelmeye başladı
bile. İnsan
olana sevda dolu bak bu sokaklar. Kim
demiş "senin sevdiğin gibi beni hiç kimse sevemez"
diye. . Çok değil üç ay sonra bahar gelir. Döndürür başımı yine. Yeniden şiirler yazmaya
başlarım çiçek yığını ağaçlara,
kuşların şarkılarına. Bir bahar geçmeden üstünden, yağmurlar geçmeden, koşa
koşa bulutlar geçmeden sevilmez yeniden elbet. Hele bir kırkın çıksın. Yeni sevdalar filizlensin diye cemre
düşecek bana biliyorum. Unutmak
için seni içkiye düşerim sandın.
Recep'in Meyhanesi'nde sabahlarım sandın. Bir kaç ay. Adam sende. .. Ben
seni çoktan unuttum. Ama gitmeseydin
ne iyi olurdu. Geleceksin değil
mi? Söz
verdin unutma emi. Aslında seni
unutmak kolay ama. Gözlerini
unutamıyorum bir türlü.
Yağmurda sinemadan dönüşümüzü unutamıyorum.. Gerisi
kolay da. Yazıp
kitabının arasına koyduğum mektupları
unutamıyorum. Seyfullah
Caliskan |
Geri:: |
Ó2002