::Hep Bir Sorular::

 

 

 

 

yazmak?

ilgisiz de olsa öyle hissettigin için, birileriyle paylasabildigini bildigin için, haksizliklara karsi durmak için,tarihe çentik atmak için. düsündügün için. özgürlük istedigin için. ve ne olursa

olsun. sözlerini geri almamak, yazdigini yeniden yazmak. )

 

HEP BIR SORULAR...

sorusu olanlara

 

görmek nedir?

bakmak, anlamak, kendin olmak?

mesela umuda kapilmak ya da tam tersi her seyden vazgeçmek.

 

dinlemek?

duymak,baskalarinin duymadigini yakalamak. mesela bir gitaristin parmaklarinin kayisini duymak perdelerin üzerinde. ya da söyle diyelim duyabilmek...mesela bir statüde oldugun için sevemeyecegin söylenen bir sarkiyi sevmek. ama sirf sevdigin,hosuna gittigi için. "Müslüm baba"yi anlamaya çalismak belki de "beni sen kullarina oyuncak diye mi yarattin?" diye sormak onunla.

 

okumak? best mi sellmis, yoksa artik aranip sorulamaz bir kitap mi olmus. aldirmamak. rüzgara kapilmamak. kitap için çaba harcamak. kitapla bir olmak, kitabin dünyasina girmeye çalismak. kitapçilara hala ve hala gitmek; kitaplarini süpermarketlerin best sellmis kitaplari içinden seçmemek. yani, buna vakit ayirmak. ha,su da var, mesela süpermarketten kitap alan biri sirada önünde duruyorsa ve kitap artik bir alisveris metasi gibi yürüyen sepetlerin içine giriyorsa; onu oraya sokana aciyarak, igrenç bir seymis gibi bakmak. ve yürüyen sepetlerin süpermarketin içinde ralli yapmak için çok güzel bir araç oldugunu yasin kaç olursa olsun iyice yaslanip sepete bir kaykay gibi ittirerek göstermek, göstermek.

 

sevmek?

sevdiginin gözlerine dibine kadar bakmak. saatlerce yürümek arabalara inat. birlikte kokoreç yemek mesela ama mümkünse internet baglantisi olmayan ve ögle yemeginde soya filizi yiyemeyen bir kokoreççide.( bunlardan memleketimizde çok var. yani aslinda internet baglantili kokoreççi bulursan kaçirmayacaksin) hiç geregi yokken dolmuslara atlayip sehri gezmek. belki de mahalle aralarinda yerlere çizilmis seksek karelerinin içinde hoplayip durmak. poplasmamak. ve belki de bir mitingin göbeginde köfte ekmek aramak...

 

yazmak?

ilgisiz de olsa öyle hissettigin için, birileriyle paylasabildigini bildigin için, haksizliklara karsi durmak için,tarihe çentik atmak için. düsündügün için. özgürlük istedigin için. ve ne olursa

olsun. sözlerini geri almamak, yazdigini yeniden yazmak. )

 

nedir? belki hayatin tam içinde bir soru. her gün defalarca karsilastigimiz ama cevaplamadan geçtigimiz. oysa cevaplamamiz gereken, nedir?

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

Ó2002

Hosted by www.Geocities.ws

1