::Sevgi Uzerine::

 

 

 

 

Aldandım , fakat birgün seni bulmak ümidini kaybetmedim .  Nasıl olsa gelecektin birgün .  Ve işte geldinde ! 

SEVGİ ÜZERİNE

 

Bazı duygular vardır anlatılamaz , anlaşılır sadece.  Sevenin sevdiğini bilmesi kadar ; Sevilende anlar sevildiğini.  Sevgi her zaman belirli kelimelerle söylenmez.  Çoğu defa bir bakış yeter de artar bile...  Yeryüzünde hiçbir kuvvet insanoğlunu sevme hakkından alıkoyamaz.  Sevmek çoğu zaman var olmaktır .  Sonunda bizi yok olmaya götürse bile .  Ben şimdi varım ve seni sevmek hakkımı kullanıyorum .  Sen bile buna karşı koyamazsın .  Sana gelinceye kadar sonu gelmez bir arayıştı sevgilerim .  Bir zaman başkalarında aradım seni , başka yüzlerde , başka ellerde aradım .  Aldandım , fakat birgün seni bulmak ümidini kaybetmedim .  Nasıl olsa gelecektin birgün .  Ve işte geldinde !  Bana tatmadığım üzünleri tattırmağa , bilmediğim kederleri öğretmeye geldin .  Acıdan yana ne kalmışsa yaşamadığım hepsini bir bir sen yaşatacaksın bana .  Birgün yaşamanın gereksizliğini de senden öğreneceğim .  Bu selin akışını hiçbirşey durduramaz artık .  Ummadığım ve ummadığın bir anda çıktın karşıma coşkun ırmaklar gibi , amanız seller gibi geldin , mutlaka yıkarak ve benden birçok şeyleri beraberinde sürükleyerek gideceksin.İşte o zaman yoklukların en dayanılmazı ile karşı karşıya kalacağım .  Ergeç gideceksin ; beni anlayamadan , beni sevemeden gideceksin .  Yalnız bir içkırıklığı kalacak senden , tesellisiz bir hüzün kalacak .  Yıllardır aradığım sendin , ama sen gittikten sonra başkasını aramayacağım .  Gelmeyecek bile olsan , ömrümün sonuna kadar arardım seni .Ama geldin bir kere; ister bilerek gelmiş ol , ister bilmeden ...  Geldin ya !  Şimdi herşey güzel seninle .  Yürümenin konuşmanın , nefes almanın bir başka anlamı var artık.  Sen varsın ya her şey bambaşka gözlerimde... 

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

Ó2002

Hosted by www.Geocities.ws

1