::Sevgi
Uzerine::
|
Aldandım , fakat birgün seni bulmak
ümidini kaybetmedim . Nasıl olsa
gelecektin birgün . Ve işte
geldinde ! |
SEVGİ ÜZERİNE Bazı duygular
vardır anlatılamaz , anlaşılır sadece. Sevenin sevdiğini bilmesi kadar ;
Sevilende anlar sevildiğini.
Sevgi her zaman belirli kelimelerle söylenmez. Çoğu defa bir bakış yeter
de artar bile... Yeryüzünde hiçbir
kuvvet insanoğlunu sevme hakkından alıkoyamaz. Sevmek çoğu zaman var olmaktır
. Sonunda bizi yok olmaya götürse
bile . Ben şimdi varım ve
seni sevmek hakkımı kullanıyorum . Sen bile buna karşı koyamazsın . Sana gelinceye kadar sonu gelmez bir
arayıştı sevgilerim .
Bir zaman başkalarında aradım seni , başka
yüzlerde , başka ellerde aradım .
Aldandım , fakat birgün seni bulmak ümidini kaybetmedim . Nasıl olsa gelecektin birgün . Ve işte geldinde ! Bana tatmadığım üzünleri
tattırmağa , bilmediğim kederleri öğretmeye geldin . Acıdan yana ne kalmışsa
yaşamadığım hepsini bir bir sen yaşatacaksın
bana . Birgün yaşamanın
gereksizliğini de senden öğreneceğim . Bu selin akışını
hiçbirşey durduramaz artık .
Ummadığım ve ummadığın bir anda
çıktın karşıma coşkun ırmaklar gibi ,
amanız seller gibi geldin , mutlaka yıkarak ve benden birçok
şeyleri beraberinde sürükleyerek gideceksin.İşte o zaman
yoklukların en dayanılmazı ile karşı
karşıya kalacağım .
Ergeç gideceksin ; beni anlayamadan , beni sevemeden gideceksin . Yalnız bir
içkırıklığı kalacak senden , tesellisiz bir hüzün
kalacak . Yıllardır
aradığım sendin , ama sen gittikten sonra
başkasını aramayacağım . Gelmeyecek bile olsan , ömrümün sonuna kadar arardım seni
.Ama geldin bir kere; ister bilerek gelmiş ol , ister bilmeden ... Geldin ya ! Şimdi herşey güzel seninle . Yürümenin konuşmanın , nefes
almanın bir başka anlamı var artık. Sen varsın ya her şey
bambaşka gözlerimde... |
Geri:: |
Ó2002