::AsK::
|
Bir
gun ask biter.. Anilarda
tadi kalir.. Yarim
kalan askin tadi.. Damaklarda
saklanir.. Belki
de yasanmayan asklar.. Bu
yuzden hep tatlidir.. |
Aşk Bu
cok guzel ilkbahar sabahinda deniz kenarina park ettigi arabasinda, bu
sarkiyi mirildanarak denize bakiyordu kadin.. Arabadan cani inmek istememisti.. Oysa hava ne guzeldi..
Kara kis bitmis, ilkbahar gelmisti iste. Onun oralara karakis geliyordur su aralar diye gecirdi
aklindan.Sonra ne guzel bir sarki bu diye dusundu. Insanin icini burkarken ayni zamanda dudaklarin iradesizce
sarkiya katiliyor.. Neydi
onu bu kadar melankolik yapan.
sevdigi terketmisti. Bu gune
kadar kac sefer terk edilip, terk etmisti..
Neydi onu bu terkediste bu kadar cok yikan? Onun yazdiklarini hatirladi..
ici burkuldu gene.. Daha ilk
satirda hissetmisti onun bir ayrilik mektubu oldugunu.. Nasil
kanmisti yalanlarina? Hani
gelecekti? Hani uzakliklar onun icin
sevgisini kamcilayan bir kirbacti..
Yollar uzadikca, onun sevgisi artiyordu hani.. Nasil inanmisti bu yalanlara?.. Neden bu kadar muhtacti sevilmeye.. Neden kanmisti.. Adinin bile O oldugundan emin olmadigi birine.. Tum bunlari hak edecek ne yapmisti?Acaba
adam, kadinin, ona oldugu kadar durust muydu? Yoksa hepsi koca bir hic miydi?Bombos hayallerle dolu birbucuk
yilini dusundu.. Kalemi aldi eline ve
yazmaya basladi... Bir
gun ask biter.. Anilarda
tadi kalir.. Yarim
kalan askin tadi.. Damaklarda
saklanir.. Belki
de yasanmayan asklar.. Bu
yuzden hep tatlidir.. Siiri
gozyaslari icinde okudu. Kalemi
elinden birakti, arabadan cikti. Bu
ara ne cok kilo verdim , bu ask sadece kilo vermeme yaradi diye dusunup
gulumsedi.. Hayir dedi 7 yil sonra
siir yazmama yaradi, 7 yil sonra kalbim oldugunu hissetmeme, 7 yil sonra
birini sevmenin ve 7 yil sonra sevilmenin ne guzel oldugunu hatirlamama, ilk
defa adima yazilmis bir sarkida mutluluktan aglamama yaradi diye dusundu.. Arabaya
gitti, cep telefonunu eline aldi.. Bir
an oyle kaldi.. Arayip aramamak,
arasinda bocaladi.. Cep telefonunu
birakti ve kalemini alip yazmaya basladi. Neye
yarar yuregimiz dolu olmazsa askla, Neye yarar bu dunya ,ask olmasa... Yazilabilir
miydi siir? Cizilebilir
miydi resim? Sarkilar
yurekten soylenir miydi boylesine? Dusebilir
miydik..? Suzulen
bir yaprak gibi sevginin kucagina.. Acilabilir
miydik? bir
yelkenli gibi.. ask
denizinin koynuna.. ask
olmasa.. Gozlerindeki
yaslari tekrar sildi, arabasini calistirdi, eve dogru surdu.. Belki bir e-mail daha gelmistir diye
dusundu.. Affet diyen.. Yuzunu bir gulumseme sardi.. ASK SANAL BILE OLSA GUZELDI |
Geri:: |
Ó2002