::Son
Degil Sozde::
|
Sensin günlerime başlayan seher Konuşmaya takat bulursam eğer Bilesin ki bunlar son değil sözde... |
Son Degil Sozde Gün aştı penceremden.Şehrin üstüne akşamın
buruk hüznü indi çoktan.Sen geleceğin saati beklemenin heyecanı yavaş
yavaş yerini gelmeyişinin hüznüne bıraktı.İçimde
garip garip anlamı bellisiz sıkıntılar var.Anlamı
belirsiz diyorum ama ben elbette biliyorum anlamını...Bazı
şeyler vardır ki kendi kendine bile
konuşamazsın...Anlatamazsın en yakın dostun olan gecenin
sessizliğine bile.İçinde taşır da kendi kendinle bir
amansız savaşa girersin.Bilirsin ki bütün imkansız olanlar
güzeldir...Bilirsin ki bütün güzellikler imkansız olanlarda
gizlidir....Yalçın kayaların ürperten uçurumlarında açar en
nadide dağ çiçekleri.Koklamak ancak ölümü göze almakla mümkün
olur...Ölümden midir korkun yoksa ölümün pahasına da olsa
sahiplediğin o çiçeğin çok kısa bir zaman sonra solacağından
mıdır bilemezsin.Sadece uzaklardan bakarak derin derin iç çekmek
düşer insana. Biliyor musun;gecenin başladığı yerde bütün
düşüncelerimin en girift noktalarına bile sen
sızarsın.Rüyalarımın kâbustan huzura geçiş
yerlerinde hep senin hayalin vardır...O hayalin ki buzlu bir camın
tüluğ görüntüsünde belli belirsiz tebessümlerle göz kırpar.O
görüntünün en can alıcı noktasında gel deyişin
vardır.O görüntünün en can alan noktasında ayağıma bağlı
prangaların ruhuma verdiği azap vardır. ''Kim demiş sevdaya kahrolmak diye Aldığım her nefes İçtiğim susun...'' Belli ki yine erimekte yüreğim...Yine sızım
sızım sızlamakta...Bilirim ki bu sızıda sende hüzne
kapılırsın da gözlerinde hüznün bulutları
dolaşır...İstemem hüznün senin bahçelerinde deli bir yel olmasını...İşte
bu yüzdendir ki susmam gerektiğini söyler delişmen gönlüm.Ve hep
uydum gönlümün sesine...Yine uymam gerek...Sustum..Ama; ''Bilesin ki bunlar son değil sözde İçimde içimde ummanlar büyür Her nereye baksam görülen sensin Sensin günlerime başlayan seher Konuşmaya takat bulursam eğer Bilesin ki bunlar son değil sözde...'' |
Geri:: |
Ó2002