::Ben
Seni Olmadigin Gibi De Sevdim::
|
Sana veda maili atmayi bile dusundum. Ama yapamadim.
Klavyedeki tuslar bicak gibi geldi.
Oyle bir bicak ki benden canimi sokup atmami istemis gibi ve yine
basaramadim. Basaramayacagim da! |
Ben Seni Olmadigin Gibi De Sevdim Neden
sen?? Bunu o kadar soruyorum ki
kendime, kendi kendime. Sana yazmak
aslinda sana soylemek istedigim o kadar cok sey var ki! Ama yapamiyorum nedenini iyi biliyorsun
degil mi minik(!) sican. Evet cok cok
iyi biliyorsun. Bu
gece de yine her gece oldugu gibi seni bekliyorum. Ve bu kez gelmiyor musun?
Sana ihtiyacimin oldugunu bildigin halde. Kanala bakiyorum. Hala
yoksun ve ben seninle konusmayi bile ozluyorum. Yazdiklarini bile.
Birak sesini, seni gormeyi, seni opmeyi, sana dokunmayi, sana sarilmayi,
seninle hayal kurmayi dusunsene sadece yazmani istiyorum !!! O
ilk gece o sana slm verdigim ilk gece nereden tahmin edebilirdim ki? boylesine duygu yuklu olacagim, boylesine
benligimde tasiyacagim. Soylesen
gulerdim belki de. hatta bana yakinda
tanisacagiz dediginde bile gulmustum.
Sana
farkinda olmadan baglanmam komik aslinda.
Cunku sen hic benim olmadin ki.
Yine de seni suclamiyorum, suclamadim ve asla suclamam da. Sanirim en dogrusunu yapiyorsun. Kisa bir zamanlik bir oyun bizimkisi. Tahminimce baslamadan bitecek olan bir
oyun. Sahne, dekor, oyuncular ve
yonetmenler ayniydi belki ama her karede, her dakikada hatta her saniyede
farkliydi olaylar. Bu farkliligi
yaratan da sendin iste. Kimi
zaman sarildim sana paylasmak icin sevincimi, kimi zaman kizdim 'seni
sevmiyorum ' dedim haykirmak icin ofkemi.
Bunlaraysa bir tek sozun, dusuncen, dokunusun, gulusun, bir tek
bakisin dahi sebep oldu. Ne zaman zorluklar
tikadiysa yolumu; verdigim savaslarda daima seni bulmak isterdim yanimda. Oysa sen kim bilir belki de baska
kollarda... Yine
de senden ogrendigim cok sey var.
Ozellikle de soz konusu insanlarsa zekaysa hep ondeydin benden. Bilmiyorum her seyi paylasmak isterdim
senle, hayatini bile. Ama sanirim
boyle bir sorumlulugu ustlenmek zor geldi sana... Evet
ilk kez platonigim. Onceleri guldugum
olay bu! Ama tesadufler o kadar
karisiyormus ki insanin yasantisina.
Sen ruhsal durumumu bakislarimdan anlayan, beynimin icini okuyan tek
insansin. Aslinda sen beni tanima
serefine ulasmis tek insansin diyebilirim.
Eline cok koz verdigim icin mi, yoksa anlayabildigin icin mi
bilmiyorum. Sana
veda maili atmayi bile dusundum. Ama
yapamadim. Klavyedeki tuslar bicak
gibi geldi. Oyle bir bicak ki benden
canimi sokup atmami istemis gibi ve yine basaramadim. Basaramayacagim da! Icinde
yasadiklarini bir gun bile belli etmedin bana yani tam anlamiyla. Yine de hala dedigim bir sey var:ne mutlu
ki bana seni tanimisim ne mutlu ki gulucuklerini icime sigdirmisim. Ve oldugun gibi kal demiyorum sevgilim ben
seni olmadigin gibi de seviyorum. |
Geri:: |
Ó2002