::Ben Seni Olmadigin Gibi De Sevdim::

 

 

 

 

Sana veda maili atmayi bile dusundum.  Ama yapamadim.  Klavyedeki tuslar bicak gibi geldi.  Oyle bir bicak ki benden canimi sokup atmami istemis gibi ve yine basaramadim.  Basaramayacagim da! 

 

Ben Seni Olmadigin Gibi De Sevdim

 

Neden sen??  Bunu o kadar soruyorum ki kendime, kendi kendime.  Sana yazmak aslinda sana soylemek istedigim o kadar cok sey var ki!  Ama yapamiyorum nedenini iyi biliyorsun degil mi minik(!) sican.  Evet cok cok iyi biliyorsun. 

 

 

Bu gece de yine her gece oldugu gibi seni bekliyorum.  Ve bu kez gelmiyor musun?  Sana ihtiyacimin oldugunu bildigin halde.  Kanala bakiyorum.  Hala yoksun ve ben seninle konusmayi bile ozluyorum.  Yazdiklarini bile.  Birak sesini, seni gormeyi, seni opmeyi, sana dokunmayi, sana sarilmayi, seninle hayal kurmayi dusunsene sadece yazmani istiyorum !!! 

 

 

O ilk gece o sana slm verdigim ilk gece nereden tahmin edebilirdim ki?  boylesine duygu yuklu olacagim, boylesine benligimde tasiyacagim.  Soylesen gulerdim belki de.  hatta bana yakinda tanisacagiz dediginde bile gulmustum. 

 

Sana farkinda olmadan baglanmam komik aslinda.  Cunku sen hic benim olmadin ki.  Yine de seni suclamiyorum, suclamadim ve asla suclamam da.  Sanirim en dogrusunu yapiyorsun.  Kisa bir zamanlik bir oyun bizimkisi.  Tahminimce baslamadan bitecek olan bir oyun.  Sahne, dekor, oyuncular ve yonetmenler ayniydi belki ama her karede, her dakikada hatta her saniyede farkliydi olaylar.  Bu farkliligi yaratan da sendin iste. 

 

Kimi zaman sarildim sana paylasmak icin sevincimi, kimi zaman kizdim 'seni sevmiyorum ' dedim haykirmak icin ofkemi.  Bunlaraysa bir tek sozun, dusuncen, dokunusun, gulusun, bir tek bakisin dahi sebep oldu.  Ne zaman zorluklar tikadiysa yolumu; verdigim savaslarda daima seni bulmak isterdim yanimda.  Oysa sen kim bilir belki de baska kollarda... 

 

 

Yine de senden ogrendigim cok sey var.  Ozellikle de soz konusu insanlarsa zekaysa hep ondeydin benden.  Bilmiyorum her seyi paylasmak isterdim senle, hayatini bile.  Ama sanirim boyle bir sorumlulugu ustlenmek zor geldi sana... 

 

 

Evet ilk kez platonigim.  Onceleri guldugum olay bu!  Ama tesadufler o kadar karisiyormus ki insanin yasantisina.  Sen ruhsal durumumu bakislarimdan anlayan, beynimin icini okuyan tek insansin.  Aslinda sen beni tanima serefine ulasmis tek insansin diyebilirim.  Eline cok koz verdigim icin mi, yoksa anlayabildigin icin mi bilmiyorum. 

 

 

Sana veda maili atmayi bile dusundum.  Ama yapamadim.  Klavyedeki tuslar bicak gibi geldi.  Oyle bir bicak ki benden canimi sokup atmami istemis gibi ve yine basaramadim.  Basaramayacagim da! 

 

 

Icinde yasadiklarini bir gun bile belli etmedin bana yani tam anlamiyla.  Yine de hala dedigim bir sey var:ne mutlu ki bana seni tanimisim ne mutlu ki gulucuklerini icime sigdirmisim.  Ve oldugun gibi kal demiyorum sevgilim ben seni olmadigin gibi de seviyorum.

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

Ó2002

Hosted by www.Geocities.ws

1