::Yasami Ertelemek::

 

 

 

 

Evleneyim sonra...

Çocuklar büyüsün sonra...

Emekli olayim sonra....

Sonra...

Sonra..

Sonra....

 

YASAMI ERTELEMEK

 

Beni her ölüm etkiler tanimasam bile üzülürüm yitirilmis ümitlere...

Hiç gerçeklesemeyecek ideallere...

Yasanmamis sevgilere üzülürüm, Bu yüzden korkarim yasami ertelemekten, Ne yapilmasi, ne söylenmesi gerekiyorsa söylenmeli, yapilmali Seviyorsaniz, sevdiginizi bugün söyleyin Sevdanizi bugün yasayin Isinizde yapilacak ne varsa bir an önce yapin, yarin çok geç olabilir Bir anda bitebilir hersey Yasamak için acele edin, bence kisa yasamisliklar, yasamamisliklardan daha iyidir Geriye dönüp baktiginizda ?  keske ?  ler çogunlukta olmasin Uzun vadeli hedefler için bile bugünden harekete geçmeli yarinlar çok uzakta olabilir Daha okulda baslamiyor muyuz ertelemeye yasami Ilk hedef kolej, sonra üniversite Hep yarina yatirim bugünü sonra yasamamacasina Ise gireyim sonra...

Evleneyim sonra...

Çocuklar büyüsün sonra...

Emekli olayim sonra....

Sonra...

Sonra..

Sonra....

Bir sürecin basinda ortasinda yasam her an sona erebilir, sonrasi olmayabilir Fedakarliklar güzel ama unutmayalim "Herkes kendi hayatini yasar"

 

Tayfun TALIBOGLU

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

Ó2002

Hosted by www.Geocities.ws

1