::Yasami
Ertelemek::
|
Evleneyim
sonra... Çocuklar
büyüsün sonra... Emekli
olayim sonra.... Sonra... Sonra.. Sonra.... |
YASAMI ERTELEMEK Beni her ölüm etkiler tanimasam bile üzülürüm yitirilmis ümitlere... Hiç gerçeklesemeyecek ideallere... Yasanmamis sevgilere üzülürüm, Bu yüzden korkarim yasami
ertelemekten, Ne yapilmasi, ne söylenmesi gerekiyorsa söylenmeli, yapilmali Seviyorsaniz,
sevdiginizi bugün söyleyin Sevdanizi bugün yasayin Isinizde yapilacak ne
varsa bir an önce yapin, yarin çok geç olabilir Bir anda bitebilir hersey
Yasamak için acele edin, bence kisa yasamisliklar, yasamamisliklardan daha
iyidir Geriye dönüp baktiginizda ?
keske ? ler çogunlukta olmasin
Uzun vadeli hedefler için bile bugünden harekete geçmeli yarinlar çok uzakta
olabilir Daha okulda baslamiyor muyuz ertelemeye yasami Ilk hedef kolej,
sonra üniversite Hep yarina yatirim bugünü sonra yasamamacasina Ise gireyim
sonra... Evleneyim sonra... Çocuklar büyüsün sonra... Emekli olayim sonra.... Sonra... Sonra.. Sonra.... Bir sürecin basinda ortasinda yasam her an sona erebilir, sonrasi
olmayabilir Fedakarliklar güzel ama unutmayalim "Herkes kendi hayatini
yasar" Tayfun
TALIBOGLU |
Geri:: |
Ó2002