::Yarina Mektup::

 

 

 

 

sevdigin herseyi yapacagim sana soz veriyorum.  ama giderken bavulunda goturmustun ya hani, sana orada lazim olur diye.  eger hala kullanmadiysan onlari geri getir.

Yarina Mektup

 

Sana yazmayi dusunurdum hep, nedense bir turlu ulasamayacagimdan korkardim.

simdi ise kararliyim sana soyleyeceklerim var, beni dinle YARIN...

Seni bilmem ama uzun zaman oldu benim senden umudumu keseli.  dun yine gonul misafirimin gidis gununu dusunup kahroldum.  havalar buz gibi buralarda, korkuyorum bu gidisle yuregimde oyle olacak diye.  sabah yalniz gune merhaba demek zor derdim, aksamlari bos eve merhaba demek, yalnizlari yasamak daha zormus.  keske yanimda olsaydinda sana sorsaydim, neler olacak diye.  ama o kadar uzaktasinki...  yagmurlari yasiyorum gunlerdir.  nasil da araliksiz yagiyor .  hep severim yagmurlari bilirsin, ama simdi yuruyecek guc bile bulamiyorum islanirken.  tek umudum sen geldigin zaman herseyin duzelecegi.

bazen avuclarimdan akip gidiyor kum saati gibi cogu sey, ama geri cevirmem imkansiz oluyor.  gitmesinden korktuklarim da var.

 

giderse geri donmez diye korkuyorum cogu zaman.  karanliklar var biliyormusun.  gecen gun kulagini cinlattim yine, yarin olsaydi ne guzel seyler getirirdi bana diye.  getirirdin dimi:?  ustunden hayli zaman gecmis biliyormusun:?  seni gormeyeli.  keske bir firsat bulup geliversen.  sana anlatmakla olmuyorki, bir gorsen olanlari, bir dinlesen anlatacaklarimi ozaman keske bu kadar gec kalmasaydim diyeceksin belki de...dunden kalan hatalarim da var.  inanmazsin bazilarini dusundugum zaman isyan ediyorum.

 

buyuk hatalarimdan aldigim dersler de var ancak kendime olan samimiyetimi yitirdiklerimde.  diyorum ya cok seyler yasadim sen buralardan gittiginden beri.  dun mutsuzluklarim oldu biliyormusun:?  ondan onceki gunlerde de.  kirildim, kirdim, uzuldum, uzdum, yalanlar dinledim, yalanlar soyledim, sevdim, aldatildim, basarilarim oldu, basarisizliklarim da, guldum, agladim.  bunlari dun yasadim, bugun de...  ama sen varsin, belki sana yazarsam beni anlarsin, anlarsin dimi YARIN:?

 

dun sevdiklerim bugun kirginliklarimla, umutlarimsa yalnizliklarimla bulustu.  simdi sana soruyorum YARIN, senden bana gelecek daha ne kaldi.

Ne olursa olsun, ben seni hala umutla bekliyorum.  gelmeden once arayamasan da, varmak uzereyken haber ver olurmu:?  seni gelir ben alirim.  sakin yorulurum diye merak etme, seni beklemekten daha yorucu olmaz inan.  cok ozledim seni, artik geri don.  yeteri kadar dinlendin, uzun surdu bu ayrilik, geri gelmeyi dusun bence.  sevdigin herseyi yapacagim sana soz veriyorum.  ama giderken bavulunda goturmustun ya hani, sana orada lazim olur diye.  eger hala kullanmadiysan onlari geri getir.  benim burada umutlarima ve kucuk mutluluklarima ihtiyacim var.  ahhh, unuttum gelirken kahkahalarimi da getir olurmu:?  cok ozlemisim seni ya, artik inat etmede al su donus biletini.

buralardan sonsuz sevgi ve hasretle kucakliyorum seni.  ne olur daha fazla bekletme olurmu:?  sevgilerimle,

 

 

mine turkoz

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

Ó2002

Hosted by www.Geocities.ws

1