::Yarina
Mektup::
|
sevdigin herseyi yapacagim sana soz
veriyorum. ama giderken bavulunda
goturmustun ya hani, sana orada lazim olur diye. eger hala kullanmadiysan onlari geri getir. |
Yarina Mektup Sana yazmayi
dusunurdum hep, nedense bir turlu ulasamayacagimdan korkardim. simdi ise kararliyim
sana soyleyeceklerim var, beni dinle YARIN... Seni bilmem ama uzun
zaman oldu benim senden umudumu keseli.
dun yine gonul misafirimin gidis gununu dusunup kahroldum. havalar buz gibi buralarda, korkuyorum bu
gidisle yuregimde oyle olacak diye.
sabah yalniz gune merhaba demek zor derdim, aksamlari bos eve merhaba
demek, yalnizlari yasamak daha zormus.
keske yanimda olsaydinda sana sorsaydim, neler olacak diye. ama o kadar uzaktasinki... yagmurlari yasiyorum gunlerdir. nasil da araliksiz yagiyor . hep severim yagmurlari bilirsin, ama simdi
yuruyecek guc bile bulamiyorum islanirken.
tek umudum sen geldigin zaman herseyin duzelecegi. bazen avuclarimdan
akip gidiyor kum saati gibi cogu sey, ama geri cevirmem imkansiz oluyor. gitmesinden korktuklarim da var. giderse geri donmez
diye korkuyorum cogu zaman.
karanliklar var biliyormusun.
gecen gun kulagini cinlattim yine, yarin olsaydi ne guzel seyler
getirirdi bana diye. getirirdin
dimi:? ustunden hayli zaman gecmis
biliyormusun:? seni gormeyeli. keske bir firsat bulup geliversen. sana anlatmakla olmuyorki, bir gorsen
olanlari, bir dinlesen anlatacaklarimi ozaman keske bu kadar gec kalmasaydim
diyeceksin belki de...dunden kalan hatalarim da var. inanmazsin bazilarini dusundugum zaman
isyan ediyorum. buyuk hatalarimdan
aldigim dersler de var ancak kendime olan samimiyetimi yitirdiklerimde. diyorum ya cok seyler yasadim sen
buralardan gittiginden beri. dun
mutsuzluklarim oldu biliyormusun:?
ondan onceki gunlerde de.
kirildim, kirdim, uzuldum, uzdum, yalanlar dinledim, yalanlar
soyledim, sevdim, aldatildim, basarilarim oldu, basarisizliklarim da, guldum,
agladim. bunlari dun yasadim, bugun
de... ama sen varsin, belki sana
yazarsam beni anlarsin, anlarsin dimi YARIN:? dun sevdiklerim bugun
kirginliklarimla, umutlarimsa yalnizliklarimla bulustu. simdi sana soruyorum YARIN, senden bana
gelecek daha ne kaldi. Ne olursa olsun, ben
seni hala umutla bekliyorum. gelmeden
once arayamasan da, varmak uzereyken haber ver olurmu:? seni gelir ben alirim. sakin yorulurum diye merak etme, seni
beklemekten daha yorucu olmaz inan.
cok ozledim seni, artik geri don.
yeteri kadar dinlendin, uzun surdu bu ayrilik, geri gelmeyi dusun
bence. sevdigin herseyi yapacagim
sana soz veriyorum. ama giderken
bavulunda goturmustun ya hani, sana orada lazim olur diye. eger hala kullanmadiysan onlari geri
getir. benim burada umutlarima ve
kucuk mutluluklarima ihtiyacim var.
ahhh, unuttum gelirken kahkahalarimi da getir olurmu:? cok ozlemisim seni ya, artik inat etmede
al su donus biletini. buralardan sonsuz
sevgi ve hasretle kucakliyorum seni.
ne olur daha fazla bekletme olurmu:?
sevgilerimle, mine turkoz |
Geri:: |
Ó2002