::Umudum
Kalbimde Gizli::
|
|
Sevdalar ray olsun, sende mutluluk treni, her tünele girdiğinde yolunu aydınlatan birde aşkın olsun yanıbaşında...... Birgün
inerse yere yıldız gözlerin Süzülüverirse iki damla yaş
yanağına Gece de küsüp bulutlanırsa insafsızca
Rüzgarı dinle fısıldayacak herşeyi kulağına... Gecelerle
paylaştım yalnızlığımı Kah
yıldızlar dost oldu bana, kah dolunay Aşamadım
yalnızlık denen duygu duvarını... Yine
de umudum hep kalbimde gizli Gün ışığını
beklercesine Sökmese de şafaklar inadına beklerim Her gece
karanlığın getireceği müjdeyi ... |
Geri:: |
Ó2002