::Soz
Veriyorum::
|
Beni tanıdığın gün, bende gördüğün
neyse,ömrümce aynı beni göreceğine... Sevgimin asla değişmeyeceğine... Sevgimin asla azalmayacağına... Bilakis, her gün büyüyen bir sevgiyi görüp,seni mutluluk
ormanlarına taşıyacağıma...SOZ VERIYORUM ... |
Gözümün gözüne değdiği her
an,sana yeniden aşık olup seni bir Prens'e
dönüştüreceğime... Bir yaşam...Ve her sabah sana
aşık olarak uyanacağıma... Sen uyurken sana bakıp,sen ve ben
için dualar edeceğime... Hasta olduğun zaman sana
sıcacık bir çorba yapacağıma... Seni asla üzmeyeceğime... Seni kızdırırsam bunu
bilmeden yapacağımdan hemen özür dileyeceğime... Beni tanıdığın gün,
bende gördüğün neyse,ömrümce aynı beni göreceğine... Sevgimin asla
değişmeyeceğine...
Sevgimin asla azalmayacağına... Bilakis, her gün büyüyen bir sevgiyi
görüp,seni mutluluk ormanlarına taşıyacağıma... Senin her şeyin önünde
olduğun gerçeğinin asla değişmeyeceğine.. Seni asla ihmal etmeyeceğime... Senin,sadece 14 Subat'ta değil,
365 tane Sevgililer Günü'nde 365 tane isminin olacağına.. Sana yalan söylemeyeceğime.. Başkalarının
yanındayken seni asla unutmayacağıma... Elini usul usul , korka korka tutup,o
ilk gündeki aynı heyecanı hep yaşayacağıma... Ve bir ömür senin elini
bırakmayacağıma... Bir ömür CANIM olarak
kalacağına... Tüm balonları senin için gökyüzüne
salacağıma... Tüm çiçeklerde seni göreceğime... Okyanuslarda seni dalga
yapacağıma... Yıldızlara kement
atacağıma... Gökkuşağına
salıncak kurup yedi rengin yedisini de
karıştıracağıma... Her satırda seni
yazacağıma,seni çizeceğime,sana sesleneceğime... Sadece bir gün değil,bütün
günlerin senin günün olacağına... Hiç bir şeyi hiç bir zaman senin
önüne geçirmeyeceğime... Her günün bir öncekinden daha güzel
olacağına... Her an'ın unutulmazlık
zincirine bir yenisini ekleyeceğine... Seni sonsuzluk kadar çok
seveceğime... Seni, "Sen" olduğun için
seni seveceğime... Seni "Bir Ömürden de Öte"
seveceğime SÖZveririm... Bugün ve yarın yatam ve ellerimiz
kiminle birletirse birletsin Bilki ben hala senin baktığın
yerdeyim. |
Geri:: |
Ó2002