|
Bir yıldız kaymasında duyulan, bir deniz
kıyısında bir gece vakti ay ışığı
varken girilen deniz...
|
SEVGİ (eğer
sevgiliye duyulan aşksa da aynı şey ) içimizden ıp
ılık akan o his. Bir sevişmede duyduğun orgazm dan daha
fazlası değil midir... beyninden yüreğine yansıyan ve
kendi elektriğinle dışarıya verdiğin... içinden
kaynaya volkan, gözlerindeki pırıltıya sebep olan, seni sen
yapan ve senden dışarıya sızan, yer altı
kaynakları değil mi?
SEVMEK her şeyi çoğaltmak demek sanırım....kendi
bütünselliğinde yada içselliğinde duyduğun duygu.....her
şeyi sevmek, bir insanı, bir dostu, bir sevgiliyi, bir kediyi,
köpeği veya bütün hayvanları, ağaçları, gökyüzüğünü
yıldızları, dünyayı sevmek.... kendini sevmek ve kendinle
birlikte olan veya olmayan herşeyi,
algıladığın veya algılamadığın
herşeyi sevmek....
Bir yıldız kaymasında duyulan, bir deniz
kıyısında bir gece vakti ay ışığı
varken girilen deniz...kendini hissetmek kendinden başka kendine dokunan
başka bir şeylerin tenine beynine, yüreğine, ruhuna
dokunmasını hissetmek, işte SEVGİ....
Bahçemde korkuluğa rağmen uçan
karga,
Ürünlerimi yesen de ben seni severim
Senin de o ürünleri yemeye ihtiyacın var,
Ama ne olur biraz olsun, bana da yiyecek birşeyler bırak !..
nermin
|
Geri::
Ana Sayfa::
|