::Selamin Guzelligi::

 

 

 

 

Mektup gecmemis sokaklara girmese yolum...  Cunku mektup gecmemis sokaklar karanlik. 

SELAMIN GUZELLIGI

 

 

Nesini calmissan ,Veya neyini almissan bir insanin, iade etmenin yolunu bulabilirsin.  Peki, ya o insanin sana verdigi zamaniysa?  Ha zamaninin bir bolumu, Ha yureginin bir dilimi!..  Bir mektubun guzelligini dusunebiliyor musunuz?  Dusunebiliyor musunuz; sizin olmadiginiz "uzak"ta, "sizin icin" vaktini tuketmis oldugunu, birisinin?..  Sizin icin ; Sizden habersiz...  Bir mektubun kanatlarindaki "yuku"dusunsenize...  Nasil cirpinabiliyor bu kanatlar ve nasil asabiliyor bunca mesafeleri; Boylesine doluyken!...  Duygular degil mi bizi "gonullere" tasiyan?  Duygular degil mi bizi yarinlara tasiyan ?...  Ha duygularin ulasmadigi yurekler, Ha yolcularin unuttugu han kapilari!..  Mektup gecmemis sokaklara girmese yolum...  Cunku mektup gecmemis sokaklar karanlik.  Mektup yazilmayan geceler yildizsiz...  Selamsiz kapilar nefessiz gibi !  Iade"siz ne var, verilebilen?  Vermek istiyorsan ; yureginden bir "dilim" ver, zamanindan bir bolum.  Onun icin; Ondan habersiz...  Benim icin; Benden habersiz.  Aynen bu yaziyi yazarken, senin haberin olmadigi kadar haberim olmasin yazdiklarindan.  Aynen bu yazida oldugu gibi gonlun aksin klavyenden monutorune.  Her harf bir ilmek ve satirlar yureginin cevresindeki dantel olsun...  Goreyim.  Sulamazsan cicekler gulmez.  Yollamazsan selamlar gelmez...  Bir mektubun guzelligini dusunebiliyor musunuz gercekten?  Dusunebiliyor musunuz sizin olmadiginiz "uzak"larda vaktini tuketmis oldugunu, birisinin?  Sizin icin...  Hemde sizden habersiz.  Bugun "selam"in guzelligini dusunun. 

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

Ó2001

Hosted by www.Geocities.ws

1