::Selamin
Guzelligi::
|
Mektup gecmemis
sokaklara girmese yolum... Cunku
mektup gecmemis sokaklar karanlik. |
SELAMIN GUZELLIGI Nesini calmissan ,Veya neyini almissan
bir insanin, iade etmenin yolunu bulabilirsin. Peki, ya o insanin sana verdigi zamaniysa? Ha zamaninin bir bolumu, Ha yureginin bir
dilimi!.. Bir mektubun guzelligini
dusunebiliyor musunuz? Dusunebiliyor
musunuz; sizin olmadiginiz "uzak"ta, "sizin icin" vaktini
tuketmis oldugunu, birisinin?.. Sizin
icin ; Sizden habersiz... Bir
mektubun kanatlarindaki "yuku"dusunsenize... Nasil cirpinabiliyor bu kanatlar ve nasil
asabiliyor bunca mesafeleri; Boylesine doluyken!... Duygular degil mi bizi "gonullere" tasiyan? Duygular degil mi bizi yarinlara tasiyan
?... Ha duygularin ulasmadigi
yurekler, Ha yolcularin unuttugu han kapilari!.. Mektup gecmemis sokaklara girmese yolum... Cunku mektup gecmemis sokaklar
karanlik. Mektup yazilmayan geceler
yildizsiz... Selamsiz kapilar
nefessiz gibi ! Iade"siz ne var,
verilebilen? Vermek istiyorsan ;
yureginden bir "dilim" ver, zamanindan bir bolum. Onun icin; Ondan habersiz... Benim icin; Benden habersiz. Aynen bu yaziyi yazarken, senin haberin
olmadigi kadar haberim olmasin yazdiklarindan. Aynen bu yazida oldugu gibi gonlun aksin klavyenden
monutorune. Her harf bir ilmek ve satirlar
yureginin cevresindeki dantel olsun...
Goreyim. Sulamazsan cicekler
gulmez. Yollamazsan selamlar
gelmez... Bir mektubun guzelligini
dusunebiliyor musunuz gercekten?
Dusunebiliyor musunuz sizin olmadiginiz "uzak"larda vaktini
tuketmis oldugunu, birisinin? Sizin
icin... Hemde sizden habersiz. Bugun "selam"in guzelligini dusunun. |
Geri:: |
Ó2001