::Sayin Baskan::

 

 

 

 

 

Bütün bebekler ayni sayida hücreden olusurlar.

 

Embriyodaki hücreler 9 ay boyunca geliserek çesitli organlari olustururlar.

Sorun erkek bebeklerin olussmasinda çikar..  Hücre sayisi ayni olduguna göre,erkeklik organi nasil olusacak?

 

ABD'de bilim adamlari bu konuda arastirma yapmislar ve erkek üreme organini olusturan hücrelerin nerden geldigini bulmuslar..  Beyinden..Yani erkegin beyin hücrelerinden bir bölümü asagilara göç edip,erkek cinsel organini olusturuyorlar...Böylece kiz çocuklar erkek çocuklardan daha akilli uslu oluyorlar!!!!.

 

Cocuklar ergenlik çagina gelince sorun daha da büyüyor.

Çocuk büyüdükçe sadece beyinleri arasindaki fark büyümüyor, düsünme merkezleri de degisiyor.

Kadin basi ile düsünürken, erkek düsünceleri bir olçüde, asagilara göç etmis eski beyin hücrelerinde olusuyor.

Tabii sorunun büyüklügü erkekten erkege degisiyor.

 

Bazi erkeklerde asagi göç eden beyin hücresi sayisi az.  Bunlar hemen tüm mental kapasiteye sahip ama,seks açisindan cok sikici adamlar oluyorlar.  Bunlara tip dilinde "Cumhuriyetçi"

deniyor..

 

Bazilarinda daha çok beyin hücresi asagi iniyor..  Tip dilindeki isimleri, "Demokratlar!.."

 

Çok ender olarak hemen tüm beyin hücreleri asagi göç etmis olan erkekler de var.  Bunlara da "Sayin Baskan"

diyoruz!.."

 

 

 

 

 

Geri::

Ana Sayfa::

 

 

 

 

Ó2001

Hosted by www.Geocities.ws

1