::Sayin
Baskan::
|
|
Bütün bebekler ayni sayida hücreden olusurlar. Embriyodaki
hücreler 9 ay boyunca geliserek çesitli organlari olustururlar. Sorun erkek
bebeklerin olussmasinda çikar.. Hücre
sayisi ayni olduguna göre,erkeklik organi nasil olusacak? ABD'de bilim
adamlari bu konuda arastirma yapmislar ve erkek üreme organini olusturan
hücrelerin nerden geldigini bulmuslar..
Beyinden..Yani erkegin beyin hücrelerinden bir bölümü asagilara göç
edip,erkek cinsel organini olusturuyorlar...Böylece kiz çocuklar erkek
çocuklardan daha akilli uslu oluyorlar!!!!. Cocuklar
ergenlik çagina gelince sorun daha da büyüyor. Çocuk büyüdükçe
sadece beyinleri arasindaki fark büyümüyor, düsünme merkezleri de degisiyor. Kadin basi ile
düsünürken, erkek düsünceleri bir olçüde, asagilara göç etmis eski beyin
hücrelerinde olusuyor. Tabii sorunun
büyüklügü erkekten erkege degisiyor. Bazi erkeklerde
asagi göç eden beyin hücresi sayisi az.
Bunlar hemen tüm mental kapasiteye sahip ama,seks açisindan cok sikici
adamlar oluyorlar. Bunlara tip
dilinde "Cumhuriyetçi" deniyor.. Bazilarinda
daha çok beyin hücresi asagi iniyor..
Tip dilindeki isimleri, "Demokratlar!.." Çok ender
olarak hemen tüm beyin hücreleri asagi göç etmis olan erkekler de var. Bunlara da "Sayin Baskan" diyoruz!.." |
Geri:: |
Ó2001