::Olum
Ani ve Olumden Donus::
|
Annem üzerime yattı ve aglamaya devam
etti. Bir yandan da; Oğlum,
yavrum neden bizi bıraktın, diyordu. |
Ölüm Anı Hayatımda
hiç yaşamadığım bir olaydı ne olduğunu
anlayamıyordum. Üzerimde bir
örtü vardı. Ve etrafımda
insanlar hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Ne olduğunu hala anlamış
değildim. Neden üzerimde örtü
vardı ve neler oluyordu.
Ellerimi oynatamıyor kımıldayamıyordum. Allah'ım neler oluyordu, bana neler
olmuştu. Ayağa kalkmak
istiyordum ama kalkamıyordum. Anne
neredesin, sesini duyuyorum ama seni göremiyorum. Neden ağlıyorsun anne... Yanıma gel üzerimdeki örtüyü al. Ben alamıyorum anne...
Bir ara bir el üzerimdeki örtüyü aldı. Bu babamdı ve gözleri ağlamaktan
şişmişti. Neden
ağladın baba... Ben
neredeyim. Neden
konuşamıyorum. Annemde
orda, annem yıkılmıştı sanki. Ağlıyordu hem de
hıçkıra hıçkıra.
Ağlama anne! Aman
Allah'ım! Eyvah!! Ben ölmüştüm. Evet ben ölmüştüm ve bu
etrafımdaki insanlar benim cesedimin üzerinde
ağlıyorlardı.
Ağlama anne! Ağlama
baba!! Allah'ım! Bana yardım et, bana dayanma gücü
ver. Annem
üzerime yattı ve aglamaya devam etti.
Bir yandan da; Oğlum, yavrum neden bizi bıraktın,
diyordu. Anne! Anne!
ağlama anne. Ya
babam. Heybetli babam, evimizin
direği babam. Ağlama
baba! ne olursunuz
ağlamayın.
Kardeşlerim, komşularımız tamamı
ağlıyorlardı. Anne
seni son bir defa öpmek, koklamak, sarılmak isterdim ama şimdi
olmuyor anne. Annem!! Annem!!
Sonra
üzerimi tekrar örttüler. Beni bir
tabuta koydular. Evimizden son kez
çıkıyordum. Hem de dönmemek
üzere Anne!! Ne olur beni
bırakma Anne!! gitmek
istemiyorum ... Annneeeeeeeeeeee Yağmur
yağıyor tabutumun üstüne.
damlaları duyuyorum. Beni
camiye götürüyorlardı son kez.
Hayatta gitmediğim camiye son kez götürülüyordum. Allah'ım götürmeyin. Ne yüzle gideceğim!! Hayatta gitmek istemediğim camiye
götürmeyin beni..... Ve imamın
er kişi niyetine deyişi...
Hakkınızı helal ediyor musunuz? Evet sesleri neye karşı... Hepsine de hakkım geçmişti. Ben kul olamadım kardeş
olamadım, Allah huzuruna nasıl varırım...... Ve
evet..... Allah'ım
heyhaaaaat!!!!! Heyhaaaaat!!!!! Beni
son ziyaretgahıma götürüyorlar.
Evet kabristana! Allah'ım
götürmeyin. Ne olur götürmeyin bu
naçiz bedeni. Beni tabuttan
çıkardılar, kefenime babam sarıldı, annem uzaktan
seyrediyordu. Ağlamaktan
gözyaşları kurumuştu. Anne! beni alsana yanına anne.....beni
bırakmasana anne.....
anneciğim canım annem.....
gitme beni bırakma anne...
Babam
sarıldı kefenime gözyaşları içinde. Beni 2 metre derinlikteki mezara
indirdi. Öptü kefenimi,
sarıldı sarıldı, oğlum dedi kulağıma..... Babaaaaaaaaaaammm!!!! Gitme,
beni bırakma. Sonra
çıktı ağlayarak.
Üzerime taşlar dizdiler.
Toprak döktüler. Yalnız
başıma kalıyordum Tek başıma, kimsesiz. Anne!
Neredesin anne..... Dualar
edildi, tevhidim çekildi. En son babamla
annem terk etti beni. Annem
arkasını dönüp dönüp bakıyordu. Anneeee gitmeeeeeeeeeee!!!!.......... Anneeeeeeeeeeeeeeeeeeee canım Annem bırakma beni,
karanlık, çamur, küflü bir yerdeyim kimse yok. O
anda basımda İki kişi belirdi. Kimsiniz, ne istiyorsunuz................ MEN RABBUKE VE MA DİNUKE!!!!! Ne diyecektim, ne cevap verecektim. Allah'ım bana bir fırsat daha
verin. Lütfen bir fırsat
daha. Ama geçti diyorlardı. Geçti, kaybettin, senin yerin belirlendi,
dünyada iken Allah'ı tanımadın... Bize geldin heyhaaaaat!!!!!!
Bir
ara bedenimde bir elin gezindiğini hissettim. Bu bizim aile doktorumuzdu.
''Çok şükür evlat kurtuldun,ölümden döndün'' diyordu. Ne Ölümden dönmesi doktor bey. Ben Öldüm de dirildim. Çok şükür Rabb'ime bana bir
fırsat daha verdi. |
Geri:: |
Ó2001